شناسه خبر : 32887 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: محمدجواد ظریف، وزیر خارجه، در حاشیه جلسه روز چهارشنبه (13 آذرماه) هیات دولت شایعه استعفایش را تکذیب کرد و گفت: اگر استعفا داده بودم الان اینجا نبودم.

ایسنا: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: طرح افزایش قیمت بنزین به حدی بد اجرا شد که برخی معتقدند احتمال نفوذ دشمن در سیستم مدیریتی کشور وجود دارد که البته وزارت اطلاعات باید در خصوص آن اعلام نظر کند.

تسنیم: سربازان گمنام امام زمان با اقدامات اطلاعاتی اعضای اصلی یکی از شبکه‌های ضدانقلاب را که درصدد اخلال و ایجاد درگیری در ایام ۱۶ آذر به‌مناسبت روز دانشجو بودند دستگیر کردند.

ایسنا: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، گفت: قبل از انقلاب غالباً مردم از انتخابات باخبر نمی‌شدند و حتی نمایندگان خود را نمی‌شناختند چراکه در رژیم طاغوت انتخابات معنایی نداشت، اما پس از استقرار جمهوری اسلامی، انتخابات معنا پیدا کرد و اداره امور کشور به خود مردم سپرده شد.

خبرآنلاین: سرلشکر حمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب روابط ایران و چین را راهبردی می‌دانند، گفت: سند مهمی در جمهوری اسلامی ایران درباره راهبرد روابط ۲۵ساله دو کشور تدوین ‌شده است که به مقامات چین نیز ارائه شد.

مهر: وزیر کشور گفت: نباید از حوادث اخیری که در کشور اتفاق افتاد، برای رقابت‌های سیاسی و مصلحت‌اندیشی‌های جناحی استفاده کرد.

ایرنا: رئیس‌جمهوری دستور داد تا هیاتی برای بررسی نحوه جبران خسارات شهروندانی که در حوادث هفته پایانی آبان‌ماه دچار آسیب شده‌اند، تشکیل شود.

خبرآنلاین: صادق زیباکلام پیامی منتشر کرده که بر اساس آن در اعتراض به نحوه برخورد با اعتراضات آبان‌ماه در انتخابات شرکت نمی‌کند. وی گفته است همچنان صندوق رای را تنها راه تغییر می‌دانم اما آمار اغتشاشات چون استخوانی در گلویم فرو رفته است.

خانه ملت: علی لاریجانی در دیدار با یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان با بیان اینکه برای مردم مسجل شده که ترامپ با ایران عناد دارد، گفت: رفتار آمریکا عاری از منطق و تلاش آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت ایران بی‌ثمر بوده است.

فارس: توحید نوبخت، فرزند رئیس سازمان برنامه و بودجه، برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از وزارت کشور در حوزه انتخابیه رشت ثبت‌نام کرد.

ایسنا: علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه، با بیان اینکه در اتفاقات اخیر تعدادی هنگام فرار از کشور بازداشت شده‌اند گفت که ما بسیاری را دستگیر کرده‌ایم و از صدا و سیما نشان خواهیم داد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها