شناسه خبر : 32489 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

تسنیم: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر تا مدت زمان دو ماه که عنوان شده، در مذاکراتی که وجود دارد آنچه ما به‌دنبال آن هستیم حاصل نشود، قطعاً گام چهارم را برخواهیم داشت.

ایسنا: سفیر انگلیس در سرزمین‌های اشغالی با بیان اینکه کشورش همچنان قاطعانه از برجام حمایت می‌کند، گفت: ما به دنبال تغییر نظام در ایران نیستیم.

ایرنا: اعظم طالقانی، فرزند آیت‌الله محمود طالقانی و نماینده دوره اول مجلس شامگاه چهارشنبه هشتم آبان درگذشت. او که دبیر کل جامعه زنان انقلاب اسلامی بود، از دوم آبان به علت عارضه مغزی در بخش آی.سی.‌یو بیمارستان پارس بستری شده و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار داشت.

ایسنا: حسین نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تحریم منابع مالی کشور را یکی از آسیب‌های پذیرش استانداردهای FATF دانست و ادعا کرد که با شفاف شدن میزان دارایی‌های کشور به راحتی می‌توانند منابع ورودی کشور را تحریم کنند.

ایلنا: احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، گفت: امروز روزی نیست که به قراردادی به نام برجام که با دشمن بستیم افتخار کنیم و بگوییم به ما احترام می‌گذارند. هیچ کس روی کره زمین شما را به خاطر برجام احترام نمی‌کند. اگر احترام می‌کنند، به خاطر اینکه توانستید پهپاد آمریکایی را بزنید شما را احترام می‌کنند.

ایسنا: علی لاریجانی، رئیس مجلس، گفت: در شرایط دشوار اقتصادی فعلی و در شرایطی که خزانه‌داری آمریکا برای ضربه زدن به کشورمان جایزه تعیین می‌کند، خیر کشور در این است که تا حد امکان از مسائل حاشیه‌ای و فرعی پرهیز کرده و به همبستگی ملی آسیب نزنیم.

ایلنا: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با تلاش مرزبانان از ابتدای سال تاکنون از ورود ۴۷ تن مواد مخدر از مرزهای شرقی به کشور جلوگیری شده و در این مدت نیز کشفیات قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه و نیم برابر افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای حضور زنان در ورزشگاه‌ها را محکوم کرد و نوشت: شاهد برخی بی‌مبالاتی‌ها در کشور در قالب سوق دادن بانوان به ورزشگاه‌های آقایان بودیم.

ایسنا: تعدادی از عناصر تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس، در شیراز دستگیر شدند.

خبرآنلاین: اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه، گفت: در جلسه دبیران کل احزاب در وزارت کشور که برگزار شد، اصلاح‌طلبان آبستراکسیون کردند. خیلی کار زشتی کردند، چون اقلیت می‌خواهد نظر خودش را بر اکثریت تحمیل کند. من به آنها (اصلاح‌طلبان) گفتم که این یعنی استبداد اقلیت.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها