شناسه خبر : 32258 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

فارس: مشاور رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا از پیوستن هشت کشور دیگر به سازوکار مالی اتحادیه اروپا برای داد و ستد مالی با ایران خبر داد.

تسنیم: رئیس پلیس بین‌الملل ناجا از درخواست صدور اعلان قرمز برای «مرجان شیخ‌الاسلامی» و «مجید سعادتی» خبر داد و گفت: درخواست صدور اعلان قرمز برای «روح‌الله زم» نیز در دستور کار پلیس بین‌الملل قرار دارد. وی درباره استرداد خاوری به کشور نیز یادآور شد: نقشی که پلیس باید انجام دهد صدور اعلان قرمز است که این کار انجام شده است.

خبرآنلاین: پس از سال‌ها غیبت، علی‌اکبر ناطق‌نوری هفته گذشته به جلسه جامعه روحانیت مبارز رفت تا به غیبت ۱۰ساله خود در جامعه روحانیت مبارز پایان دهد. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: با حضور آقای ناطق‌نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز، اعضا از حضور ایشان خوشحال شدند و با خنده می‌گفتند که «یار امام خوش آمد».

ایسنا: قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، با بیان اینکه امروز حصارها برابر اراده سپاه اعتبار و کارایی ندارند، گفت: سپاه هیمنه بزرگ‌ترین و مجهزترین ارتش دنیا یعنی ارتش آمریکا را شکست و پوشالی بودن آن را به جهانیان نشان داد.

خبرآنلاین: محمود صادقی از ارائه طرح ممنوعیت ضبط و پخش اعترافات اشخاص از صداوسیما و دیگر رسانه‌ها خبر داد.

ایرنا: نمایندگان مجلس یک فوریت طرح شفافیت آرای نظام تقنینی را تصویب کردند. بر اساس ماده واحده این طرح تمامی شوراها، مجامع و نهادهای موثر در فرآیند قانونگذاری و نهادهای تصمیم‌گیرنده که صلاحیت سیاستگذاری یا وضع قانون و مقررات دارند موظف به علنی‌سازی رای اعضا و انتشار آن و همچنین علنی‌سازی مذاکرات در درگاه اینترنتی خود هستند.

فارس: علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: بر اساس گفته یمنی‌ها، تاکنون هفت هزار نفر در خاک عربستان ‌سعودی به اسارت آنها درآمده‌اند و این عملیات بزرگ، انسان را به یاد فتوح دوران دفاع انقلاب اسلامی همچون فتح خرمشهر می‌اندازد.

خبرآنلاین: سخنگوی دولت در واکنش به ادعای برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه فشار دولت و قوه قضائیه باعث کاهش حکم حسین فریدون از هفت سال به پنج سال شده است تصریح کرد: این موضوع از بنیان دروغ است، رئیس‌جمهوری هیچ دخالتی در این فرآیند نداشته است.

فارس: حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، گفت: ما در گام اول انقلاب اسلامی ظرفیت انهدام رژیم جعلی صهیونیستی را فراهم کرده‌ایم، در گام دوم باید این رژیم منحوس از جغرافیای عالم حذف شود و این مهم دیگر آرمان و رویا نیست، هدفی دست‌یافتنی است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها