شناسه خبر : 31730 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: محمدجواد ظریف در همایش حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی گفت: ما هیچ‌وقت امنیت نمی‌خریم و امنیت نمی‌فروشیم زیرا امنیت و مشروعیت و پیشرفتمان را از مردم می‌گیریم. می‌خواهند فروش نفت را صفر کنند. اما همین‌جا می‌گویم که ما اجازه نمی‌دهیم مردممان بی‌غذا و بی‌دارو باشند.

صداوسیما: سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: با ادامه بی‌عملی اروپایی‌ها در انجام تعهدات برجامی، تا یک ماه دیگر گام سوم را برخواهیم داشت. به این صورت که هرچه جلوتر برویم، تعهدات کمتر شده و در عمل دیگر برجامی باقی نخواهد ماند.

ایرنا: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، گفت: طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در جلسه اخیر این شورا تایید شد.

ایرنا: حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، با بیان اینکه تشکیل وزارت میراث فرهنگی پیشنهاد دولت نبود، گفت: پیشنهاد تشکیل این وزارتخانه در قالب طرح از سوی نمایندگان مطرح شد و هیات دولت در فرآیند رسیدگی به این طرح عدم موافقت خود را اعلام کرده بود.

تسنیم: وزیر اطلاعات گفت: اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست، بلکه تروریست‌ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان بترسند.

ایسنا: سخنگوی سازمان ملل با توجه به تحریم ظریف از سوی آمریکا گفت که امیدوار است کشور میزبان مجمع عمومی سازمان ملل راجع به حضور وی به مقررات پایبند باشد.

ایسنا: سعید جلیلی، رئیس پیشین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، گفت: وقتی به غربی‌ها گفتم سوخت 20 درصد را خودمان تولید می‌کنیم، آنها خندیدند ولی ما این سوخت را تهیه کردیم.

انصاف‌نیوز: عباس امیری‌فر، نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری، می‌گوید: احمدی‌نژاد دو سال است که هر کسی را می‌بیند تا از مقام معظم رهبری وقت ملاقات بگیرد ولی به او وقت نمی‌دهند!

فارس: سعید احدیان، مشاور محمدباقر قالیباف، دیدار قالیباف و محمود احمدی‌نژاد برای ائتلاف انتخاباتی را تکذیب کرد و گفت: قالیباف بعد از تعطیلات نوروز یک‌بار صرفاً برای احوال‌پرسی به منزل احمدی‌نژاد رفته است و سایر مباحث سیاسی مطرح شده، کذب است.

خبرآنلاین: مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، (درباره تصویر جنجالی منتشرشده از دیدارش با سفیر انگلیس) گفت: به ما اعلام شد که سفارت انگلیس درخواست داده که ملاقات رسانه‌ای نشود. عکاسی در جلسه نبود و من اطلاعی از عکس گرفتن از جلسه نداشتم، همراه سفیر انگلیس با موبایل شخصی خود عکس گرفته بود و عکس دیدار منتشر شده بود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها