شناسه خبر : 31722 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خوشحال از خوشحالی مردم

دیدار جوانان نخبه و اعضای تیم ملی جوانان والیبال با رهبر انقلاب

خوشحال از خوشحالی مردم

رهبر معظم انقلاب اسلامی راه نخبگی را راهی بی‌انتها دانستند و گفتند: پیشرفت علمی سودمند برای کشور، با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی امکان‌پذیر است و باید جوانان نخبه، هدف اصلی خود را رسیدن به مرزهای دانش و فناوری و جلو بردن این مرزها قرار دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز چهارشنبه در دیدار جمعی از جوانان نخبه و صاحب مدال در المپیادهای علمی جهانی و همچنین اعضای تیم ملی والیبال جوانان کشور که بر بام قهرمانی جهان ایستادند با تجلیل از ژرف‌نگری، خردورزی و عقلانیت جوانان نخبه، راه نخبگی را راهی بی‌انتها دانستند و گفتند: پیشرفت علمی سودمند برای کشور، با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی امکان‌پذیر است و باید جوانان نخبه، هدف اصلی خود را رسیدن به مرزهای دانش و فناوری و جلو بردن این مرزها قرار دهند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تشکر از اقدام جوانان نخبه در اهدای مدال‌های خود به ایشان، خاطرنشان کردند: این اقدام، اهدا به شخص نیست بلکه اهدا به یک نماد است و من ضمن پذیرش این مدال‌ها، آنها را به جوانان عزیز و نخبه باز خواهم گرداند تا نزد خودشان باقی بماند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عقب‌ماندگی‌های تحمیل‌شده به ملت ایران در یکی دو قرن اخیر در دوران قاجار و پهلوی اشاره کردند و افزودند: با همه تلاش‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ویژه در 20 سال اخیر در خصوص حرکت علمی و فناوری انجام شده است ولی ما هنوز عقب‌ماندگی زیادی داریم. رهبر انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشور گفتند: به لطف خداوند، جوانان والیبالیست ما توانستند افتخار بیافرینند و بر قله والیبال جهان بایستند که این موفقیت بسیار باارزش است و موجب خوشحالی مردم شد و من هم ضمن آنکه شخصاً خوشحال شدم، از خوشحالی مردم نیز خوشحال شدم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، کسب این موفقیت بزرگ را با سرمربی ایرانی بسیار خرسندکننده و مهم دانستند و تاکید کردند: من همواره معتقد بوده‌ام که مجموعه‌های ورزشی کشور شایسته است، سرمربی ایرانی داشته باشند. رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به حضور یکی از خانم‌های مدال‌آور نخبه با فرزند خردسال خود گفتند: حضور این خانم محترم به همراه همسر و فرزند خود، نشان می‌دهد خانم‌ها با داشتن همسر و فرزند نیز می‌توانند به موفقیت‌های بزرگ دست یابند.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها