شناسه خبر : 31647 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، از نامه رئیس‌جمهور به رهبری در اعتراض به ضرورت ارائه گزارش به مجلس خبر داد و گفت: ما تقاضای این را که دولت باید مطابق آیین‌نامه گزارش ارائه کند داده‌ایم. آن‌طور که من شنیده‌ام آقای روحانی نامه‌ای به مقام رهبری دادند و ایشان هم آن را به شورای حل اختلاف قوا ارجاع دادند که در آنجا رسیدگی شود.

مهر: وزیر اطلاعات از شناسایی و ضربه به یک شبکه تخلفات ارزی خبر داد و گفت: متخلفان پس از پرداخت میلیون‌ها تومان رشوه، به ثبت سفارش واردات کالاهای اساسی و دریافت بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ارز دولتی از بانک‌های مختلف اقدام کرده‌اند. این شبکه بخش ناچیزی از ارز دریافتی را به واردات اختصاص داده و با مابقی آن چند صد میلیارد تومان مال نامشروع به دست آورده‌اند.

خبرآنلاین: حسین نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گفت: نباید از برجام خارج شویم. من به عنوان کسی که از ابتدا با برجام مخالف بودم و معتقد بودم که قطعاً این برجام به نتیجه نمی‌رسد اما اکنون با صراحت اعلام می‌کنم که به هیچ عنوان جمهوری اسلامی نباید از برجام خارج شود.

ایسنا: غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه، گفت: نمایندگانی از فراکسیون‌های مختلف مجلس با اعلام جرم مدعی‌العموم تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

ایسنا: احمد خاتمی گفت: همه اعضای هیات علمی باید خود را به دین و ارزش‌های خود متعهد دانسته و نگذارند دانشگاه به سمت سکولاریزم برود. منحرفان فرهنگی مجاز به انتشار میکروب وبای فکری نبوده و همچنین باید دانست که کار اساتید به مثابه کار کردن روی طلاست.

خبرآنلاین: به دلیل نپرداختن اجاره‌بهای ساختمان دانشکده خبر تهران وابسته به خبرگزاری جمهوی اسلامی (ایرنا) که متعلق به بنیاد مستضعفان است، ضابطان به پلمب این ساختمان اقدام کردند. ساعتی بعد با دستور پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان دانشکده خبر، موقتاً فک پلمب شد، اما فتاح اعلام کرد این فک پلمب موقتی است و اموال مستضعفان باید برگردد.

ایرنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برنامه نیروهای مسلح از جمله آزمایش‌های موشکی مرتب انجام می‌شود. اگر برخی روی بعضی از موضوعات کار رسانه‌ای خاصی انجام می‌دهند، دنبال اهداف خاص خودشان هستند اما نیروهای مسلح ما برنامه‌هایشان از جمله آزمایش موشک کاملاً مرتب اجرا می‌شود.

ایلنا: عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده آمل در مجلس، گفت: در بخش یارانه نقدی و غیرنقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه الی‌الابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. یعنی سیاست باید از یارانه بیرون بیاید. الان نباید یارانه با سیاست ادغام شود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها