شناسه خبر : 31414 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

تسنیم: احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها برای کسانی که صلاحیت‌شان تایید نمی‌شود، حق اعتراض قانونی قائل بوده و آماده شنیدن نظرات آنهاست.

خبرآنلاین: احمد خرم، وزیر راه دولت اصلاحات، گفت: من ضعف فراکسیون امید را قبول دارم، اما عامل و علت را رد صلاحیت‌ها می‌دانم. حاکمیت اگر می‌خواهد مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند نباید یک جناح و جریان سیاسی را حذف کند و باید تضمین بدهد که مثلاً ۸۰ درصد از نیروهای شما را رد صلاحیت نمی‌کنیم.

فارس: رای دادگاه بدوی مبنی بر محکومیت به دو سال حبس تعزیری به رضا خاتمی ابلاغ شد.

تسنیم: بیژن زنگنه، وزیر نفت، درباره حضور اخیر خود در اجلاس اوپک و حضور همتای عربستانی خود گفت: در جلسات هفت، هشت ساعت با هم دعوا کردیم.

تسنیم: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از شهادت سه پاسدار در شهرستان پیرانشهر در جنوب این استان خبر داد.

فارس: ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس، گفت: در جریان استیضاح وزرا آپارتمان‌هایی برای منصرف کردن برخی نمایندگان به آنها داده شده است تا آنها از استیضاح صرف نظر کنند.

خبرآنلاین: محسن رفیق‌دوست، وزیر سپاه دولت جنگ، گفت: ما یک گروگان به نام اسرائیل داریم. آمریکا دنیا را به خاطر اسرائیل بیچاره کرده است. اگر قرار باشد جنگ شود از این گروگان استفاده می‌کنیم.

تسنیم: احمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، با بیان اینکه آنجایی که عزیزان سپاه به میدان بیایند مشکلات برطرف می‌شود، گفت: متاسفانه ما در سنگر اقتصادی یا اصلاً نیرو نداریم یا اگر وجود دارد، نه معتقد به جنگ اقتصادی است و نه توان دفاع دارد.

تسنیم: غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، گفت: پس از سرنگونی پهپاد متجاوز، دشمن از طریق واسطه‌های دیپلماتیک اعلام می‌کند که من برای حفظ آبروی خود می‌خواهم عملیاتی محدود و در منطقه‌ای کم‌ارزش انجام دهم و شما پاسخ به آن ندهید، اما ایران نپذیرفت.

ایسنا: محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: در حال تلاش برای ایجاد تشکیلاتی فراتر از جمنا برای انتخابات پیش‌رو هستیم.

تسنیم: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، گفت:‌ اگر کشورهای غربی و آمریکا تصور کنند که در این منطقه می‌توان امنیت را بدون در نظر گرفتن ایران برقرار کرد سخت در اشتباه هستند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها