شناسه خبر : 31329 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

تسنیم: محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، اینستکس را فرزند معلول برجام دانست و گفت: اروپا می‌خواهد این فرزند معلول را به ما تحمیل کند ولی ان‌شاءالله مسوولانمان این ولد معلول برجام را به دامن نگیرند.

فارس: عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، گفت: توان بازدارندگی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دشمن را مستاصل کرده است. ما آماده‌باش شب حمله‌ای هستیم و دشمن به دقت رصد می‌شود ولی رصدهای اطلاعاتی ما جنگ را نشان نمی‌دهند.

باشگاه خبرنگاران: احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: دم زدن مثلث شرارت از مذاکره دروغ محض است و دروغگویی در ژن دولتمردان آمریکایی است. ترامپ اعلام کرد می‌خواستیم سه پایگاه موشکی ایران را بزنیم و اگر حمله می‌کردیم ۱۵۰ نفر از ایرانیان کشته می‌شدند. اگر ۱۵۰ نفر از ما را می‌کشتند ۱۵۰۰ نفر از آنها را به درک واصل می‌کردیم.

خانه ملت: علی مطهری ضمن استقبال از رویکرد رئیسی در خصوص شفاف‌سازی حساب‌های قوه قضائیه، گفت: رئیس پیشین قوه قضائیه شفاف‌سازی حساب‌های قوه قضائیه را برنتابید و آن را توهین به خود تلقی و حتی علیه آقای محمود صادقی (نماینده سوال‌کننده از قوه قضائیه) اعلام جرم کرد.

ایسنا: فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم گفت: ما هشدار می‌دهیم که زمان و دامنه جنگ در کنترل هیچ‌کس نخواهد بود. آمریکا باید از اشتباه تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد و در محاسبات خود برای تصمیم‌گیری دچار اشتباه بدون بازگشت نشود.

فارس: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، با اشاره به برخی کارشکنی‌های دولت عربستان در خصوص پروازهای حجاج ایرانی گفت: البته سازمان حج و زیارت با همکاری سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اقدامات لازم را برای جابه‌جایی حجاج ایرانی انجام داده‌اند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد اما لازم است وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت مراتب اعتراض کشورمان را به عربستان منتقل کنند و خواستار رفع موانع شوند.

خبرآنلاین: عباس سلیمی‌نمین، چهره سیاسی اصولگرا، درباره تاکید جبهه پایداری بر انتخاب گزینه اصلح گفت: کارنامه سیاسی جبهه پایداری نشان می‌دهد که هیچ‌گاه در انتخاب فرد اصلح موفق نبودند.

ایرنا: حسین علایی، فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه، گفت: زمانی رئیس سازمان صنایع هوایی بودم پس از بیست، بیست و پنج سال از گذشت انقلاب، هنوز هزینه انبارداری قطعات هواپیماهایی که زمان شاه خریداری شده بود را می‌دادیم در حالی که آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دادند آن قطعات از کشورشان خارج شود. آمریکایی‌ها روش جنگ ما را نمی‌دانند و ما خودمان تاکتیک‌ها را آفریدیم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها