شناسه خبر : 31175 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایرنا: حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، با تاکید بر اینکه باید روابط بانکی را با دنیا توسعه دهیم، گفت: این روابط بدون تصویب دو لایحه‌ای که در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده، به راه نمی‌افتد و دچار مشکل می‌شویم. فردا اگر روابط بانکی ما با دنیا دچار مشکل شد، مردم نگویند دولت ناکارآمد است.

ایرنا: آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده‌ هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: تنها مجموعه خبرگان هستند که در روز مبادا تصمیم می‌گیرند فردی را به‌عنوان رهبر آینده انتخاب کنند و طرح این موضوعات (مثل لیست گزینه‌های جانشینی نزد سه نفر از خبرگان) هرچند صحت داشته باشد، اثرگذار نیست.

فارس: محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: جمهوری اسلامی ایران چنانچه اراده‌ای مبنی بر جلوگیری از صدور نفت از خلیج فارس را داشته باشد، به دلیل قدرتمندی کشور و نیروهای مسلح آن اراده را به‌طور کامل محقق و به‌طور علنی و آشکار اعلام خواهد کرد و همچون آمریکای تروریست، فریب‌کار و ناامن‌کننده جهان و اذناب منطقه‌ای و بین‌المللی آن فریب‌کاری و پنهان‌کاری نخواهد کرد.

ایسنا: محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، گفت: اقدامات خوبی را در راستای رفع مشکلات فضای مجازی در ماه‌های گذشته داشتیم و از آغاز تیرماه نیز شاهد تحولاتی قابل توجه در فضای مجازی خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران: حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، در واکنش به ادعای مقامات آمریکایی درباره مین‌گذاری و انفجار نفتکش ژاپنی توسط نیروهای ایرانی گفت: آمریکایی‌ها همواره عادت به چنین دروغ‌پردازی‌هایی دارند.

میزان: ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، در خصوص نظارت بر فضای مجازی تصریح کرد: به هیچ عنوان محدودیت بی‌دلیل یا باز گذاشتن بی‌حساب و کتاب در خصوص فضای مجازی پذیرفته نیست. اعتقاد ما در مورد فضای مجازی که مواهب بسیاری برای مردم دارد، این است که این فضا مدیریت شود و مدیریت فضای مجازی نیز به معنای بستن این فضا نیست.

ایرنا: جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور، گفت: ۵۰ نفر از مدیران مشمول تبصره ۲۵ قانون انتخابات در این وزارتخانه برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا  کردند.

ایلنا: حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، با اشاره به شرایط سخت پیش‌روی سیاست‌ورزان به ویژه اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان راهی جز شرکت و حضور فعال در انتخابات در حد مقدوراتشان ندارند. نمی‌توانیم کشور را به جبهه پایداری با آن سیاست‌های غلطشان بدهیم.

فارس: احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، گفت: مواجهه هوشمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با پیام آمریکایی‌ها، آنها را تحقیر کرد و در تاریخ ماندگار شد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها