شناسه خبر : 30708 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایرنا: سخنگوی وزارت کشور از برگزاری نخستین جلسه ستاد انتخابات کشور به ریاست «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور خبر داد و گفت: نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

خبرآنلاین: عبدالکریم حسین‌زاده، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: ما همیشه در فضای شیخوخیت بودیم و دیگر باید از این فضا عبور کنیم و به سمت احزاب حرکت کنیم.

ایرنا: وزیر کشور با صدور حکمی، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور منصوب کرد.

ایسنا: رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی هم تصور می‌کنند با شرط گذاشتن برای انتخابات می‌توانند رقیب را قانع یا تسلیم کنند در حالی که اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم، برای ما فرش قرمز پهن نمی‌کنند.

ایسنا: علیرضا میریوسفی، مسوول مطبوعاتی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل گفت: «جان بولتون در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز اعتراف کرد که از گروه تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) در قبال سخنرانی برایشان، دستمزد گرفته است.»

میزان: در ادامه تغییرات در قوه‌ قضائیه، عباس جعفری‌دولت‌آبادی دادستان تهران، جای خود را به علی القاصی‌مهر رئیس‌کل دادگستری استان فارس داد.

ایسنا: سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با استانی شدن انتخابات گفت: شورای نگهبان در مورد استانی شدن یا نشدن انتخابات نظری ندارد و هرچه مجلس تشخیص دهد بر اساس همان اظهارنظر خواهیم کرد.

ایرنا: یکی از نزدیکان مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: هرچند پرونده فوت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مختومه نشده، اما رسیدگی به این پرونده فعلاً متوقف شده است.

دفاع‌پرس: امیر فرزاد اسماعیلی، دستیار فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: مجموعه سیاسی کشور باید بین امید و ساده‌انگاری تفاوت قائل شوند و دعواهای سیاسی را که منجر به تخریب کشور می‌شود کنار بگذارند زیرا مردم دیگر اصلاح‌طلب و اصولگرا را دوست ندارند بلکه خدمتگزاران را دوست دارند.

ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا را برای اجرا به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

ایسنا: علی مطهری گفت: لازم است پلیس و مسوولان امنیتی تمام خاطیان فوتبال پرسپولیس و سپاهان را بازداشت و احکام عادلانه صادر کنند. مثلاً عده‌ای را تا مدتی از ورود به ورزشگاه‌ها محروم کنند و افرادی که دشنام ناموسی داده‌اند در همان وسط استادیوم آزادی ۸۰ ضربه شلاق بزنند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها