شناسه خبر : 29799 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

امضای بی‌اعتبار اروپا

مقام معظم رهبری: مقابل توپ و تشر آمریکا و اروپا پس نزنید

امضای بی‌اعتبار اروپا

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز قیام تاریخ‌ساز مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ در دیدار هزاران نفر از مردم قم فرمودند: در مقابل توپ و تشر و یاوه‌گویی‌های آمریکا و اروپا پس نزنید و بایستید و بدانید که اینها نه تهدید، نه «وعده و قول» و نه حتی امضایشان اعتبار ندارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان سال گذشته‌ یک دولتمرد آمریکایی در جمع اوباشِ تروریست و وعده او به آنها که جشن سال ۲۰۱۹  میلادی را در تهران خواهیم گرفت، خاطرنشان کردند: توانایی محاسباتی دشمنان ایران در همین حد است، همان‌طور که آن زمان صدام امیدوار بود یک هفته‌ای به تهران برسد و منافقین مزدور نیز خیال می‌کردند در حمله مرصاد سه‌روزه از کرمانشاه به تهران خواهند رسید. رهبر انقلاب اسلامی افزودند: برخی دولتمردان آمریکایی این‌طور وانمود می‌کنند که دیوانه‌اند، البته بنده این را قبول ندارم اما آنها حقیقتاً «احمق‌های درجه یک» هستند. ایشان فرمودند پس از انقلاب آنها با تحریم جمهوری اسلامی تصور می‌کردند کار نظام در کمتر از شش ماه تمام خواهد شد در حالی که انقلاب اکنون به 40سالگی رسیده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حرف‌های بی‌ربط برخی غربی‌ها را به حرف‌های دلقک‌ها تشبیه کردند و افزودند: آنها به ایران توصیه می‌کنند حقوق بشر را از سعودی‌ها یاد بگیرد؛ آیا این، حرف یک دلقک نیست؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با استناد به آیات قرآن مجید افزودند: فرعون می‌دانست موسی حق است اما دشمنی می‌کرد و خدا به حضرت موسی گفت «نترسید، حرکت کنید من با شما هستم» که این خطاب امروز عیناً به ملت ایران است که در مقابل دشمنیِ آگاهانه فراعنه عالم، ایستاده است. رهبر انقلاب مهم‌ترین کار امروز مسوولان را رسیدگی به مشکلات معیشتی خواندند و افزودند: البته این کار فقط با پول پخش کردن حاصل نمی‌شود، باید مراقب جریان‌ها و دست‌های خطرناک و مضر بود.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها