شناسه خبر : 29613 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

خبرآنلاین: عبدالله نوری گفت: به یاد ندارم قبل از انقلاب نسبت به کسانی که معارض و مخالف شاه بودند، این‌گونه اتهام‌زنی و دروغ‌پراکنی صورت گیرد، هرچند مخالفان رژیم پهلوی را زندان می‌کردند ولی این حجم از تخریب، توهین و تهمت که امروز نسبت به مخالفان و منتقدان حاکمیت می‌بینیم، وجود نداشت.

تسنیم: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اوضاع اروپا آشفته است. آنها نمی‌توانند خودشان را حفظ کنند البته یکی از سران جلیقه‌زردها ضمن تکذیب هر نوع دخالت خارجی در حوادث فرانسه گفته است که انقلاب سال 1979 ایران هم الهام‌بخش ماست.

ایسنا: محسن اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: معنایی ندارد وقتی استفاده از فلان شبکه ممنوع است در آن فعالیت کنیم آن زمان چطور از مردم انتظار دارید که به مصوبات و قوانین عمل کنند، اما تا شب نشده خودمان آن را نقض می‌کنیم.

ایسنا: سردار سرتیپ پاسدار قدرت‌الله منصوری فرمانده مخلص قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه، حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و به لقاءالله پیوست.

خبرآنلاین: محسن غرویان، مدرس حوزه علمیه قم گفت: برخی علمای ما عالم به زمان نیستند، اطلاعات به‌روز ندارند و سوالات را جواب نمی‌دهند. ضرورت دارد درباره به‌کارگیری آنها تجدیدنظر شود.

ایلنا: محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره وضعیت سلامتی آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی گفت: بنابر دستور پزشک معالج صحبت کردن برایشان خوب نیست و با توجه به توصیه پزشک باید احتیاط کنند.

ایسنا: رئیس بانک مرکزی عراق اعلام کرد که در چند روز آینده اخباری در رابطه با معاف شدن این کشور از تحریم‌های آمریکا علیه ایران منتشر خواهد شد.

انتخاب: مصطفی هاشمی‌طبا فعال سیاسی در پاسخ به درخواست احمدی‌نژاد برای مناظره با روحانی گفت: احمدی‌نژاد موقعیت خودش را خیلی بالا تصور می‌کند و شاید خود را متصل به خیلی جاهای عالم غیب می‌داند.

ایرنا: علیرضا معزی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، در پاسخ به ادعای ضرغامی مبنی ‌بر اینکه تلگرام نخستین‌بار با دستور رئیس‌جمهوری فیلتر شد، گفت: روا نیست که منبع روایت‌های گمراه‌کننده باشید، روزی به مقاومت دولت در برابر فیلتر شدن می‌تازید و روز دیگر سراسیمه تیتر می‌زنید که روحانی دستور داد.

خبرآنلاین: دادستان تهران درباره صدور کیفرخواست علیه محمدرضا خاتمی گفت: «اخیراً آقایی گفته بود در انتخابات سال ۱۳۸۸، هشت میلیون رای تقلب شد. این فرد تحت تعقیب قرار گرفته و پرونده اتهامی در شرف صدور کیفرخواست است.»

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها