شناسه خبر : 28849 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

مهر: فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حدود ۴۰ نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده‌اند اما اجساد هنوز زیر آوار است و اطلاعات تکمیلی در آینده اعلان می‌شود.

خبرآنلاین: آیت‌الله علوی‌گرگانی، مرجع تقلید در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشت: برای مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی لازم است تمهیداتی اندیشیده شود تا هزینه این مراسم بین‌المللی با کاهش قابل توجهی همراه شود.

ایسنا: بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس گفت قصور در حادثه تروریستی اهواز قطعی است و در این راستا با تعدادی از مقصرین برخورد شده و تعدادی دیگر به دادگاه معرفی شدند.

ایرناپلاس:‌ علی ادیانی‌راد، نماینده قائم‌شهر که نامش به ‌عنوان نماینده نجومی‌بگیر از وزارت نفت منتشر شده گفت: غلط کرده‌اند که گفته‌اند. این خبر از اساس کذب است و به همین دلیل می‌خواهد شکایت کند.

ایسنا: نماینده مردم شیراز تداوم بازداشت مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز را به صلاح ندانست و گفت: این اتفاق چیزی شبیه ماجرای سپنتا نیکنام (عضو زرتشی شورای شهر یزد) خواهد بود که دیگران از آن بهره‌برداری می‌کنند و صرفاً برای کشور هزینه ایجاد می‌کند و تداوم آن تبعاتی برای نظام به دنبال خواهد داشت.

ایسنا:‌ دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: نبایستی تنها به کشورهای 1+4 نگاه کرد، 15 کشور همسایه ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در دیپلماسی اقتصادی و سیاسی هستند.

ایرنا: منوچهر جمالی، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: افراد چندشغله بدون اینکه ذره‌ای نگرانی‌های مردم را حس کنند از آنها انتظار ریاضت دارند.

فارس: سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: طرح عدم اذن همسر برای اشتغال زن مورد بررسی قرار گرفت، این طرح به صورت ضمنی مورد پذیرش کمیسیون قرار گرفت، اما مقرر شد برای کسب نتیجه بهتر اقدامات بیشتری توسط طراح و مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص آن انجام شود.

تسنیم: معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: اروپایی‌ها عددی نیستند که بخواهند درباره موشک‌های ایران حرف بزنند. آنها اصلاً چه‌کاره هستند که بخواهند از این غلط‌ها کنند. اروپایی‌ها یکسری حرف‌های هماهنگ‌شده با آمریکایی‌ها می‌زنند تا برخی ساده‌لوح‌ها را در داخل کشور امیدوار کنند.

تسنیم: نشریه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال به نقل از کارشناسان نظامی نوشت که آمادگی نظامی ایالات‌متحده برای یک تقابل احتمالی در خلیج‌فارس عقب‌تر و ضعیف‌تر از آن چیزی است که در سخنان دونالد ترامپ علیه ایران بیان می‌شود.

 

دراین پرونده بخوانید ...