شناسه خبر : 28801 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

مهر: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: روحانی در پاسخ به اصرار یک مدیر رسانه برای دیدار با ترامپ گفته است که شما با کسی قهوه می‌خورید که به تغییر رفتارش امید داشته باشید.

خبرآنلاین: نقوی حسینی، نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که چطور می‌شود در روزی که مانور نظامی در حال برگزاری است حمله تروریستی صورت می‌گیرد و آیا این برای ما یک ضعف نیست گفت: قطعاً این یک ضعف است و باید مسوولان پاسخگو  باشند.

ایسنا: کارمندان تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر تهران تا پانزدهم مهرماه می‌توانند با تاخیر -تا ساعت ۹- در محل کار خود حضور یابند و در صورت لزوم، ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور کنند.

فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان پیرو حمله تروریستی رخ‌داده در رژه صبحگاهی گفت: بنده در جایگاه ماندم و آخرین نفری بودم که از جایگاه خارج شدم؛ به کوری دشمنان هستیم و از انقلاب حراست خواهیم کرد و آرزوی ما شهادت است. تعجب کردم که چرا نصیب ما نشد.

ایرنا: جانشین قرارگاه حضرت سیدالشهدای سپاه پاسداران گفت: آمریکا اگر می‌توانست به جمهوری اسلامی حمله کند یک لحظه درنگ نمی‌کرد که قطعاً به نتیجه نخواهد رسید.

تسنیم: رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام پیشین حزب اعتماد ملی با نامشروع خواندن فعالیت‌های این حزب،‌ از تشکیل حزبی جدید خبر داد.

ایسنا: رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در وقایع چند وقت اخیر، به غیر از حادثه خیابان پاسداران، دانشجوی بازداشتی نداشته‌ایم. در این مورد هم مسوولان دانشگاه پیگیری‌های لازم را برای دانشجویان که همچون فرزندان ما هستند، انجام داده و در کل دو نفر در این موضوع درگیر شده‌اند که نهاد نمایندگی رهبری نیز به این موضوع ورود پیدا کرده و آن را دنبال خواهد کرد.

فارس: به دنبال انتشار تصویری از سعید مرتضوی در شبکه‌های اجتماعی که او را در حال عزاداری در دسته عزاداری در شهرستان تفت نشان می‌داد، یک فرد مطلع تاکید کرد: مرتضوی همچون سایر افرادی که به مرخصی می‌روند با پایان یافتن مرخصی باید خود را به زندان معرفی کند و بازگردد و گمانه‌زنی‌های مربوط به آزادی وی صحیح نیست.

ایرنا: وکیل مدافع علی‌اکبر جوانفکر و حمید بقایی گفت که جوانفکر به دو سال و نیم و بقایی به شش ماه حبس محکوم شده‌اند.

فارس: یک منبع آگاه از پیشنهاد دولت به علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دو کرسی سخنگویی دولت و سفارت ایران در چین خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها