شناسه خبر : 25520 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خیانت صریح

مقام معظم رهبری: ‌سعودی‌ها به مسلمانان خیانت می‌کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار میهمانان شرکت‌کننده در سیزدهمین اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی تاکید کردند: نباید گذاشت امپراتوری خطرناک تبلیغاتی غرب که عمدتاً به دست صهیونیست‌ها اداره می‌شود، مسائل مهم دنیای اسلام را نادیده بگیرد و با توطئه سکوت، مسائل اصلی امت اسلامی را محو کند.

خیانت صریح

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار میهمانان شرکت‌کننده در سیزدهمین اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی تاکید کردند: نباید گذاشت امپراتوری خطرناک تبلیغاتی غرب که عمدتاً به دست صهیونیست‌ها اداره می‌شود، مسائل مهم دنیای اسلام را نادیده بگیرد و با توطئه سکوت، مسائل اصلی امت اسلامی را محو کند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقدام اخیر آمریکا نسبت به قدس را «غلط زیادی» خواندند و گفتند: آنها قادر به انجام چنین کاری نخواهند بود و تلاش‌های آنها به سرانجام نخواهد رسید. ایشان خاطرنشان کردند: دولت‌هایی که در منطقه به آمریکایی‌ها کمک و با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند تا با برادران مسلمان ستیز کنند، مرتکب خیانت صریح می‌شوند، همانند کاری که سعودی‌ها انجام می‌دهند. ایشان با اشاره به ادعای آمریکا در حمایت از «حقوق بشر» گفتند: شخصی که امروز در آمریکا بر سر کار است، بسیار صریح و عریان مواضع این کشور را اعلام می‌کند؛ البته قبلی‌ها نیز همین مواضع را داشتند ولی به این صراحت اعلام نمی‌کردند و نمونه بارز این موضع، سخنان اخیر او درباره آفریقا و آمریکای لاتین و نژادهای دیگر است که مصداق اقدام بر ضد حقوق بشر است؛ بنابراین باید این ادعاهای دروغ را افشا کرد.

ایشان یکی دیگر از ادعاهای غیرواقعی دولت آمریکا را موضوع مبارزه با «تروریسم» خواندند و افزودند: آمریکایی‌ها در حالی شعار مبارزه با تروریسم می‌دهند که صراحتاً از رژیمِ تروریستِ صهیونیستی حمایت می‌کنند و همچنین بنا بر اعتراف رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در تبلیغات انتخاباتی‌اش، عامل اصلی به‌وجود آوردن داعش بوده‌اند و تا آخرین نفس‌های داعش نیز از آن حمایت کردند. رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: باید با بیان حقایق و برملاکردن دروغ بودن این ادعاها، جریان‌سازی کرد و افکار عمومی مردم و نخبگان را تحت تاثیر قرار داد. 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها