شناسه خبر : 24944 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (سیاسی)

ایلنا: سفیر فرانسه در روسیه به خبرگزاری تاس گفت: فرانسه پیشنهاد می‌کند که ایران، ترکیه، مصر و عربستان در آینده به گروه تماس سوریه ملحق شوند.

مهر: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: داعش برای سوریه و شام تشکیل نشده بود، بلکه قرار بود در تهران حکومت کند ولی داعش به واسطه وعده‌ای که امام راحل داده بود و فرموده بود که به زودی بسیج جهان اسلام محقق می‌شود، متوقف شد.

ایسنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه «برای همه کشورها خواهان صلح، دوستی و امنیت هستیم»، گفت: در عین حال به تولید تجهیزات دفاعی و غلبه بر تهدیدات، اهتمام داریم.

ایرنا: مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا گفت: دولت ترامپ در متحد کردن کشورهای عربی و همراهی با اسرائیل علیه ایران پیشرفت چشمگیری داشته است.

ایسنا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده مسوولان کشور بر حل موضوع حصر است، گفت که در حال حاضر نرمشی در مقامات کشور در موضوع حصر به وجود آمده است.

انتخاب: دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی اعلام کرد: اینکه یک تاجر شکر و بدهکار مهم بانکی داماد آیت‌الله مکارم‌شیرازی بوده سرتاپا دروغ است. اگر محمود صادقی عذرخواهی نکند موضوع از طرق قضایی قابل تعقیب است.

فارس: فرمانده کل سپاه تاکید کرد: فقر هرجا که باشد پیامدهای ناگوار و خطرناکی از جمله ناامنی دارد برای همین رویکرد سپاه چندسالی است که روی محرومیت‌زدایی متمرکز شده است. اما فقر و محرومیت را سپاه نمی‌تواند به تنهایی از بین ببرد و کمک دولت لازم است.

تسنیم: با حکم سرلشکر جعفری سردارنوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه شد.

ایسنا: رئیس دفتر رئیس‌جمهور از درخواست فرانسه برای سفر ماکرون به ایران در اوایل سال میلادی آینده خبر داد.

ایرنا: رئیس کمیته امداد امام خمینی تاکید کرد: چند سال در دولت بودیم وقتی برگشتم به سپاه مدتی طول کشید ثابت کنیم جزو حلقه انحرافی نیستیم و برگشتیم به اصل خود.

فارس: وزیر خارجه قطر در یک سخنرانی گفت: اختلافاتی با ایران داریم اما بهترین راه غلبه بر این اختلافات گفت‌وگو است.

ایسنا: دادستانی ترکیه حکم مصادره اموال رضا ضراب، تاجر طلای ایرانی‌ـ‌ترکیه‌ای را که در آمریکا در بازداشت به سر می‌برد، صادر کرد.

ایلنا: دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: راجع به پلمب اماکن تجاری و ممانعت از فعالیت بهایی‌ها، استعلاماتی از معاونت حقوقی رئیس‌جمهور شده است و این بحث را از طریق حقوقی پیش می‌بریم تا راهکاری برای موضوع بیابیم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها