شناسه خبر : 24426 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (سیاسی)

فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی حکمی با تشکر از زحمات حجت‌الاسلام ناطق‌نوری، حسین فدایی را به عنوان مسوول دفتر بازرسی خود منصوب کردند.

مهر: وزیر آموزش‌وپرورش گفت: هنوز میزان شیوع بازی اینترنتی نهنگ آبی در ایران و آثار مخربش به اثبات نرسیده است. درباره اینکه آیا لازم است نگرانی از آن را وارد حوزه آموزش‌وپرورش کنیم یا خیر، منتظر گزارش وزارت ارتباطات هستیم.

مهر: سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بسیاری از فقها و فضلای بزرگ در موضوع روابط اقتصادی کتاب‌ها نوشته‌اند و بسیاری نظریه‌پردازی کرده‌اند، گفت که حوزه علمیه باید در اقتصاد ورود کند.

ایسنا: دبیر شورای عالی امنیت در خصوص اینکه مساله حصر  چه زمانی رفع می‌شود؟ گفت: واژه حصر واژه درستی نیست آنها هر کس را که اراده کنند می‌توانند ببینند، کما اینکه اخیراً آقای کروبی درخواست کردند آقای دوستی را ببینند و این انجام شد.

ایسنا: ییسرائیل کاتس، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خصمانه با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت: «اسرائیل آماده است تا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای از گزینه نظامی استفاده کند.»

فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: محدودیت مرزی بین ایران و اقلیم کردستان عراق به زودی و طی چند روز آینده برطرف می‌شود.

ایلنا: محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان شد.

ایلنا: سخنگوی قوه قضائیه گفت: درباره محدودیت اخیر آقای خاتمی از دادستان ویژه روحانیت سوال کردم گفتند محدودیت جدیدی نبوده و ممکن است بعد از سه ماه ادامه پیدا کند یا کم و زیاد شود. من از دادستان ویژه روحانیت نقل‌قول کردم چون خودم خبر ندارم.

تسنیم: پدر سردار قاسم سلیمانی دار فانی را در کرمان وداع گفت.

ایلنا: وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد نیمه دوم ماه نوامبر (ماه جاری میلادی) به ایران سفر خواهد کرد.

تسنیم: با ادای سوگند از سوی اعضای جدید هیات منصفه سیاسی و مطبوعات استان تهران، اولین هیات منصفه جرائم سیاسی آغاز به کار کرد.

ایسنا: بیش از 90 دانشمند برجسته علوم هسته‌ای در نامه‌ای به کنگره آمریکا خواستار حفظ توافق هسته‌ای با ایران شدند.

ایسنا: نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت با اجرای قانون اصلاح مواد مخدر، چهار هزار نفر از زندانیانی که حکم زندان گرفته‌اند، از اعدام نجات پیدا می‌کنند که این موضوع عطف بماسبق نیز می‌شود.

مهر: سخنگوی دولت گفت: اگر مجلس تصمیمی بگیرد که یارانه افراد را به صورت نقدی به همه افراد ندهیم و فقط به جامعه هدف یارانه نقدی پرداخت شود دولت هم آن را اجرا خواهد کرد.

دراین پرونده بخوانید ...