شناسه خبر : 22422 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: دادستان تهران در اولین نشست شورای معاونین دادستانی تهران با موضوع تحقیقات پرونده‌های قضایی، از بازداشت یکی از متهمان مرتبط با جریان انحرافی خبر داد و اعلام کرد تحقیقات در پرونده دکل‌های نفتی پایان یافته و کیفرخواست این پرونده به زودی صادر خواهد شد.

ایسنا: در پی انتشار اخباری مبنی بر انتصاب دکتر فرهاد رهبر به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در برخی رسانه‌ها، دکتر علوی فاضل، سخنگوی دانشگاه آزاد این خبر را تکذیب کرد.

ایلنا: معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه رایزنی‌ها برای حضور بیشتر زنان در کابینه ادامه دارد، گفت: تصمیم‌گیرنده نهایی شخص رئیس‌جمهور است.

مهر: ۱۷۱ نماینده با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور بر لزوم ایجاد فرصت برای جوانان متخصص و فرهیخته در سطوح عالی مدیریت دولت دوازدهم تاکید کردند.

میزان: سید احمد خاتمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری از جذب حداکثری و دفع حداقلی گفتند، اما نباید جذب ما، جذب ابوجهل‌ها و طرد ما، طرد ابوذرها باشد.

ایلنا: وزیر امور خارجه ایران با همتای عمانی خود دیدار کرد. در این دیدار دو طرف در خصوص روابط دوجانبه و راه‌های گسترش و تعمیق مناسبات دو کشور در همه زمینه‌ها گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

ایلنا: وکیل مدافع اولیای‌دم روح‌الامینی گفت: پرونده تامین اجتماعی و کهریزک در یک شعبه ولی به طور مجزا از هم مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و در این روز فقط به پرونده سعید مرتضوی رسیدگی می‌شود.

ایسنا: مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: دولت آمریکا باید بداند که توافق هسته‌ای با ایران (برجام) یک توافقنامه بین‌المللی مورد تایید سازمان ملل و اتحادیه اروپاست و متعلق به یک کشور نیست.

مهر: فریدون عزیزی، فرهاد رهبر و مهدی طهرانچی اعضای جدید هیات امنای دانشگاه آزاد شدند.

ایرنا: نمایندگان تهران در جلسه‌ای انتخابات هیات رئیسه جدید مجمع تهران برای سال دوم فعالیت را برگزار کرده و بار دیگر محمدرضا عارف را به ‌عنوان رئیس این مجمع برگزیدند.

تسنیم: مدیرکل امور مرزی وزارت کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به توافق‌های انجام‌شده میان هیات ایرانی و عراقی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی امسال گفت: از ۱۱ شهریورماه سفارت و کنسولگری‌های عراق در ایران صدور روادید برای زائران کشورمان را آغاز می‌کنند.

ایرنا: سخنگوی دولت گفت: در زمان تحریم راه فساد باز بود، بابک زنجانی یکی از بدهکاران غیردولتی بود تا بقیه. الان کاسبان تحریم با رفع آن کسب‌وکارشان کساد شده است. دولت پرونده‌های این افراد را در اختیار قوه قضائیه قرار داده است.

 

دراین پرونده بخوانید ...