شناسه خبر : 22307 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل نسبت به پیوند احتمالی داعش و منافقین هشدار داد و در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: برخی اطلاعات و نشانه‌ها از شروع پیوند گروه تروریستی داعش و گروهک منافقین حکایت دارد. این موضوعی است که برای امنیت منطقه و جهان خطرناک است.

ایسنا: استاندار تهران بر ضرورت تسریع در شناسایی و برخورد با عوامل هتک حرمت رئیس‌جمهوری در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: تعدادی از این افراد شناسایی و به‌تدریج در حال احضار شدن هستند که تاکنون سه نفر از این افراد احضار شده و مابقی نیز احضار خواهند شد.

ایلنا: موحدی‌کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت در رابطه با ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام با او صحبتی نشده است.

فارس: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت  با تاکید بر اینکه ان‌شاء‌الله امسال حج آرامی خواهیم داشت، گفت: اولین اعزام حجاج ۹ مردادماه است.

ایرنا: معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه امیدواریم در دولت بعد وزیر زن داشته باشیم، گفت: تابوی وزیر زن قبلاً شکسته شده است و نباید فکر کنیم اتفاق بزرگی می‌افتد اگر وزیر زن داشته باشیم چون قبلاً این اتفاق افتاده است.

ایلنا: سعید جلیلی با بیان اینکه با «دیپلماسی ریزگرد» و تعامل با همسایگان می‌توان مشکل را حل کرد، گفت: باید قرارگاهی با پیشران‌های عملیاتی و پیشران‌های دانش و فناوری شکل گیرد و صرفاً متکی به یک کار پیمانکاری برای انجام نقش خود نباشد.

ایرنا: جواد لاریجانی با اشاره به میزبانی فرانسه از سران منافقان گفت: به دولت پیشنهاد دادم روابط خود را با فرانسه کاهش دهد و قرارداد خود را با شرکت خودرو‌سازی پژو لغو کند تا شاید صنعت خودرو کشور احیا شود.

فارس: اسماعیل کوثری نماینده تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی که از  اواخر سال گذشته به نیروهای مسلح بازگشت، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه شد.

ایلنا: دادستان کل کشور با ابراز نگرانی از آمار رسمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: برخی آقایان تلاش می‌کنند آمار قاچاق کالا را آن‌طور که هست اعلام نکنند. نزدیک ۱۸ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف‌شده داریم اما اینکه چقدر کشف نمی‌شود را نمی‌دانیم.

ایسنا: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی شکایت حسین فریدون و معصومه ابتکار از دو نماینده مجلس خبر داد و گفت طبق رای هیات قرار شد نماینده‌ای که آقای فریدون از او شکایت کرده، در مراجع قضایی پاسخگو باشد.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها