شناسه خبر : 22121 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، طی سخنانی در کنگره اعلام کرد، واشنگتن معتقد است ایران توافق هسته‌ای را به‌هیچ‌وجه نقض نکرده است.

تسنیم: دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: حذف رشته محل‌های دانشگاه آزاد پس از تغییرات این دانشگاه تصفیه‌حساب سیاسی است.

مهر: ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید تدبیری اندیشیده شود که منتقدان در جامعه احساس تنهایی نکنند. امروز حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر یک ضرورت است.

ایرنا: دادستان مشهد گفت: برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌های استان خراسان رضوی شرایط و تضمین‌هایی وجود دارد که اگر مراعات شود مجوز صادر می‌شود اما برگزاری کنسرت در شهر مشهد با توجه به اتفاق نظر علما صحیح نیست.

ایسنا: مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد تاکید کرد: با اینکه توهین صورت‌گرفته را باید تقبیح کرد اما شاید نشود به توهین‌کنندگان چندان نیز خرده گرفت زیرا آنها طی چهار سال گذشته شاهد توهین‌های زشت‌تری نسبت به خود بوده‌اند.

ایرنا: هیات دولت با هدف مدیریت مصرف برق در تابستان، به استانداران ۹ استان که دمای بالاتر از ۴۵ درجه دارند، این اختیار را داد که ساعات کار فعالیت دستگاه‌های اجرایی در استان‌های خود را تغییر دهند.

ایلنا: جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی نیروهای مسلح برای برخورد با هرگونه اقدام دشمنان نظام خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۰ تیم تروریستی وارد کشور شدند اما همدلی بین نیروهای کشور موجب شده هیچ‌کدام نتوانند موفق شوند.

ایرنا: رئیس صداوسیما با اشاره به ویژگی‌های بخش خبری ۲۰:۳۰ ضمن تشکر از رویکرد این بخش خبری گفت: پیشتر این بخش را با بسته‌های خبری جذاب و البته آمیخته به طنز می‌شناختیم ولی گاهی می‌بینیم این بخش وارد حواشی شده و نگاه منفی به وقایع دارد که باید این رویه تغییر کند.

ایلنا: رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران از تایید صحت انتخابات در استان تهران خبر داد و تاکید کرد: تایید یا عدم تایید انتخابات پرند و کهریزک منوط به تصمیم هیات مرکزی است.

تسنیم: محمدباقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه با صدور احکام جداگانه‌ای رمضانعلی سبحانی‌فر به‌عنوان سخنگوی حزب، علی جنتی معاون هماهنگی امور کانون‌ها و سازمان‌های حزب، مرتضی براری معاون امور استان‌ها، محمد دهستانی رئیس کمیته سازمان‌دهی اعتدال و توسعه و صلاح‌الدین دلشاد را نیز به‌عنوان رئیس کمیته انضباطی منصوب کرد.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها