شناسه خبر : 21555 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مقام معظم رهبری: نمی‌گویم به چه کسی رای بدهید

آرای مردم امانت است

مقام معظم رهبری در آستانه روز کارگر در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، تاکید کردند هرکس، کشور، نظام و امنیت را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند؛ زیرا این حضور تعیین‌کننده، شر دشمن را از سر کشور کم خواهد کرد.

آرای مردم امانت است

مقام معظم رهبری در آستانه روز کارگر در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان، تاکید کردند هرکس، کشور، نظام و امنیت را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند؛ زیرا این حضور تعیین‌کننده، شر دشمن را از سر کشور کم خواهد کرد. مقام معظم رهبری افزودند: ملت عزیز بدانند حضور در انتخابات در موضوع امنیت ملی تعیین‌کننده است و اگر مردم پای صندوق‌های رای بیایند، کشور در امنیت باقی خواهد ماند. ایشان گفتند: گاهی می‌شنویم بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند وقتی ما آمدیم، مسوولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم؛ اما این حرف‌ها درست نیست و واقعیت آن است که در تمام سال‌های متمادی، حضور ملت در صحنه موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است. ایشان افزودند: هرگز نمی‌گویم به چه کسی رای بدهید یا ندهید؛ اما اصرار دارم که پای صندوق رای حاضر باشید و به هرکسی تشخیص می‌دهید، رای دهید. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به ضرورت فکر، تامل و مشورت برای رای دادن به نامزدها، افزودند: «هرکس بر اساس منطق و فکر به نامزدی رای دهد، حتی اگر در تشخیص اشتباه کرده باشد، نزد خداوند معذور است؛ اما اگر سرسری و بی‌دقت انتخاب کند، پیش پروردگار و حتی وجدان خود عذری ندارد.» ایشان همچنین چند توصیه به نامزدهای انتخابات کردند و فرمودند به‌گونه‌ای شعارها و برنامه‌ها را مطرح کنید که همه بدانند با هدف اصلی حمایت از طبقات ضعیف وارد عرصه شده‌اید و حل این مشکل مهم برای شما در اولویت جدی قرار دارد. ایشان کار انقلابی و جهادی را تنها راه سامان یافتن مشکلات کشور دانستند و افزودند: مردم و نامزدها بدانند که برای حل مشکلات موجود، باید مثل یک جهادگر، کمربسته خدمت بود و با کار پرحجم، باکیفیت، مجاهدانه و انقلابی، بن‌بست‌ها را شکافت و کشور را به پیش برد.

مقام معظم رهبری بار دیگر خطاب به نامزدها گفتند: «بین خود و خدا عهد کنید که اگر مردم به شما رای دادند، اولویت‌ها را رعایت کنید و به قشرهایی بیشتر توجه کنید که نیاز به مراقبت بیشتر دارند.» ایشان در پایان تاکید کردند آرای مردم امانت است؛ در نهایت احتیاط و مراقبت این امانت سنگین را حفظ کنید و اجازه دست‌درازی به احدی را ندهید. 

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها