شناسه خبر : 21319 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

تابناک: محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فونیکس در پاسخ به سوالی درباره شباهتش با ترامپ گفت: موهای من سیاه است و موهای آقای ترامپ بور، چشم‌هایش هم آبی است، قدش بلند است و قد من کوتاه، شباهتی به هم نداریم.

ایلنا: پزشکیان نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نادرست بودن شیوه برخورد با ادمین‌های کانال‌های تلگرامی بازداشت‌شده، گفت: این درست نیست که هشداری ندهیم و ناگهان، ۱۲ کانال را ببندیم و اجازه ندهیم کسی این افراد را ببیند و تکلیف‌شان را هم روشن نکنیم که چرا و چگونه باید محاکمه شوند.

ایلنا: اگرچه کانال رسمی تلگرام جبهه پایداری انقلاب اسلامی اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو از ابراهیم رئیسی حمایت می‌کند و بیانیه جبهه در این رابطه به زودی منتشر می‌شود. اما دقایقی بعد این خبر از روی خروجی کانال جبهه پایداری حذف شد.

تسنیم: معاون اول قوه قضائیه خطاب به روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های مراکز استان‌ها گفت: برخی پرونده‌هایی را که دارای ابعاد غیرحقوقی مانند سیاسی-  امنیتی است ابتدا با مشورت شروع کنید و مسائل پیش‌رو را در نظر بگیرید و اقدامات پیشگیرانه انجام دهید.

ایسنا: «فرهاد رهبر» از هیات نظارت بر انتخابات تهران استعفا داده است تا در ایام انتخابات ابراهیم رئیسی را همراهی کند.

الف: احمد توکلی با ارسال نامه‌ای سرگشاده به اعضای شورای نگهبان، با اشاره به مواردی از تجربه کشورداری و مدیریتی محمود احمدی‌نژاد، او را فاقد صلاحیت‌های مصرح در قانون برای تصدی ریاست‌جمهوری دانست و خواستار رد صلاحیت وی شد.

مهر: دبیر شورای نگهبان در ابلاغیه‌ای که برای انتشار به روزنامه رسمی کشور داده، خواستار جلوگیری از تایید صلاحیت کاندیداهای اقلیت‌های مذهبی در انتخابات شوراهای شهر و روستا شد.

خبرآنلاین: وزیر دفاع در واکنش به ادعای وزیر دفاع آمریکا گفت: ایشان و سران به اصطلاح استراتژیست آمریکا باید بدانند که دوره و عصر هفت‌تیرکشی، اتهام‌زنی، پرونده‌سازی و مداخله‌سازی از موضع حق به جانب گذشته است و این سخنان جابه‌جا کردن متهم با مدعی است.

ایلنا: رئیس‌جمهوری آمریکا به شورای امنیت ملی دستور داده است که ضمن ارزیابی برجام، این موضوع را بررسی کند که آیا تعلیق تحریم‌های ایران برای تامین امنیت ملی آمریکا حیاتی است یا خیر.

ایلنا: محمدقسیم عثمانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همه جریان‌های سیاسی کشور چشم امیدشان به شورای نگهبان است تا جریان احمدی‌نژاد تایید صلاحیت نشود. احمدی‌نژاد تایید شود از نمایندگی استعفا می‌دهم.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها