شناسه خبر : 34736 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

خبرآنلاین: عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، با بیان اینکه سیاست‌های ارزی سختگیرانه برای این است که تولید داخل رونق بگیرد گفت: دیگر مثل گذشته در تامین ارز برای بخش‌های مختلف از جمله واردات گشاده‌دستی نمی‌کنیم.

مهر: قیمت نفت روز سه‌شنبه 27 خرداد کاهش یافت زیرا این نگرانی شدید ایجاد شده است که افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان می‌تواند به تقاضای سوخت آسیب برساند، این در حالی است که امید به تمدید کاهش تولید سبب کنترل این کاهش قیمت شد.

ایسنا: محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی گفت: شرایط فعلی نیروگاه برای تولید مناسب است، اما اگر مصرف برق بیش از ۶۰ هزار مگاوات شود احتمال وقوع خاموشی در کشور وجود دارد.

ایسنا: با توجه به رشدهای متوالی بورس و تمایل بنگاه‌های اقتصادی برای حضور در این بازار، وزیر اقتصاد نگرانی این بنگاه‌ها را برای بررسی مجدد پرونده مالیاتی سنوات گذشته خود با اعلام اینکه ورود سازمان امور مالیاتی به پرونده‌های سال‌های ماقبل ۱۳۹۸ تمامی شرکت‌هایی که در سال جاری در بورس پذیرش می‌شوند ممنوع شده است برطرف کرد.

میزان: مهدی شکوری مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی از واریز مبلغ مقرری بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا در آینده خیلی نزدیک خبر داد.

ایرنا: سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر پایه تصمیم کمیسیون اصلی اقتصادی دولت مقرر شد دستگاه‌های استخراج رمز ارز که به‌طور غیرقانونی و تا قبل از ابلاغ دستورالعمل استخراج رمز ارز وارد کشور شده‌اند، سامان‌دهی شوند. تاکنون بیش از ۵۰۰ جواز تاسیس برای این صنعت صادر شده است.

خبرآنلاین: مرکز آمار متوسط اجاره ماهانه به‌علاوه سه درصد ودیعه در زمستان ۹۸ را برای هر متر مربع زیربنا ۱۶ هزار و ۶۰ تومان اعلام کرد که نسبت به زمستان ۹۷، 6 /44 درصد رشد نشان می‌دهد.

تسنیم: مدیرعامل عمران پردیس با اشاره به ارزش‌افزوده حدود هشت برابری مسکن مهر این شهر طی ۱۸ ماه اخیر گفت: یک دلال ۷۰۰ واحد مسکن مهر پردیس را در اختیار دارد. بعضاً دلالان مسکن مهر را با قیمت پایین خریداری کرده و بلافاصله با فروش آن تا 100 میلیون کاسب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در پاسخ به این سوال که چرا در حال حاضر با اینکه ارزش سهام عدالت ۱۰ میلیون تومان است، در سایت سهام عدالت مبلغ نهایی هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ثبت شده، گفت: سایت سهام عدالت با مشکل مواجه شده است ما در این خصوص به سازمان خصوصی‌سازی اخطار داده‌ایم که هرچه سریع‌تر مشکلات سایت را رفع کنند، اما تا به امروز هیچ نتیجه‌ای در خصوص این مساله مشاهده نشده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها