شناسه خبر : 34655 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

فارس: به گفته یک مقام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و بر اساس آخرین آمار، از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیون و ۲۴ هزار کد بورسی صادر شد.

مهر: صابر عسکرپور مقام مسوول در بانک عامل بخش مسکن وعده داد طی روزهای آینده قیمت اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن تعدیل شود.

خبرآنلاین: عباس معمارنژاد، معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد از امکان معامله واحدهای صندوق واسطه‌گری مالی یکم (ETF) در بازار بورس از ابتدای تیرماه خبر داد.

ایسنا: نفتکش‌هایی که به سمت ونزوئلا در حرکت بودند در پی تصمیم اخیر آمریکا برای افزودن ده‌ها کشتی حمل‌کننده نفت این کشور آمریکای جنوبی به لیست سیاه تحریم‌ها، از مسیر خود برگشتند.

صدا‌و‌سیما: کیوان گردان مدیرکل لوازم خانگی وزارت صنعت گفت: صنعت لوازم خانگی تابع قیمت‌گذاری هستند اما سازمان حمایت در سال ۹۹ هیچ‌گونه افزایش قیمتی را مصوب نکرده است و افزایش قیمت‌ها مورد تایید وزارت صمت نیز نیست. فرآیند قیمت‌گذاری‌های رسمی در روزهای آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

ایلنا: شاخص قیمت نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران در سال ۱۳۹۸ با 1 /35 درصد افزایش نسبت به سال ۱۳۹۷، به عدد 4 /423 رسید.

خبرآنلاین: عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌وگو با بلومبرگ از مانع‌تراشی کره جنوبی در دسترسی به منابع ارزی ایران حاصل از صادرات نفت که در بانک‌های این کشور قرار دارد، انتقاد و اظهار کرد: درآمدهای حاصل از صادرات خود را در بانک‌های کره جنوبی دریافت کرده‌ایم اما مساله این است که منابع ما به‌طور غیرقانونی در بانک‌های کره‌ای مسدود شده است.

تسنیم: کسب‌وکارهای مشمول دریافت تسهیلات دوره کرونا در گروه مراکز و مجتمع‌های فرهنگی آموزشی، هنری و رسانه‌ای تسهیلات به ازای هر شاغل ۱۶ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

ایرنا: داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: براساس قولی که وزارت کار و تعاون به ما داده است، رانندگان بخش حمل‌ونقل عمومی مسافری از ابتدای تیرماه وام شش میلیون تومانی با سود ۱۲ درصدی دریافت می‌کنند.

خبر‌آنلاین: حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: معدن و صنایع معدنی در سال گذشته توانسته ۹ میلیارد دلار صادرات داشته باشد و به همین جهت می‌تواند یک منبع قابل اتکا برای جبران کمبودهای ناشی از کاهش فروش نفت باشد.

ایسنا: با توافق صورت‌گرفته بین بانک‌ها هزینه سرویس پیامک بانکی در سال جاری افزایش یافت.

دراین پرونده بخوانید ...