شناسه خبر : 33768 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

تسنیم: رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد که در جلسه شورای پول و اعتبار بانک‌ها موظف شدند در صورت درخواست واحدهای تولیدی، با دریافت 5 /7 درصد مانده بدهی آنها، برای یک‌بار و با تنفس شش‌ماهه و با حداکثر اقساط پنج‌ساله بدهی این واحدها را امهال کنند.

خبرآنلاین: محمود محمودزاده، معاون مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، گفت: با ایجاد بازار تهاتر مصالح ساختمانی علاوه بر کاهش قیمت مصالح ساختمانی، هزینه ساخت نیز ۲۵ درصد کاهش می‌یابد.

تسنیم: وزیر اقتصاد در واکنش به جنجال‌های اخیر در خصوص پیشنهاد وزارت اقتصاد (گمرک) برای تمدید مهلت ترخیص خودروهای وارداتی گفت: پیشنهاد وزارت اقتصاد رانتی نبوده است. تعداد قابل توجهی خودرو با ارز کشور وارد گمرک شده است. امروز این خودروها در مناطق شرجی و زیر آفتاب قرار گرفته‌اند. نباید این سرمایه‌ها از بین برود.

تسنیم: امیدعلی پارسا، سازمان امور مالیاتی، اعلام کرد: روند تبدیل تاکسی، وانت و مسافربرهای شخصی از تک‌سوز به دوگانه‌سوز از مالیات بر ارزش افزوده معاف است.

ایرنا: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: ۲۰ هزار تن گوشت قرمز و مرغ برای شب عید در نمایشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود که موجب تعادل بازار خواهد شد.

فارس: عباس قبادی دبیر کارگروه تنظیم بازار اعلام کرد: برای تنظیم بازار شب عید بیش از ۱۰۰ هزار تن کالا از جمله شکر، روغن، برنج، گوشت و مرغ به بازرگانی استان‌ها تحویل و در شبکه‌های مورد اطمینان توزیع شده است.

ایلنا: حاتم شاکرمی، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حداکثر سقف زمانی برای قرار داد موقت در مشاغل غیرمستمر چهار سال شد. نظر کارفرمایان در این آیین‌نامه برای فعالیت پروژه یا کارگاه که برای ماموریت خاصی فعالیت می‌کنند به بیش از پنج سال بود و کارگران کمتر از سه سال که در نهایت با نظر دولت با فعالیت بیش از چهار سال موافقت شد و آیین‌نامه به تصویب هیات دولت رسید.

خبرآنلاین: با الزامی شدن استفاده از رمز پویا برای تراکنش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان، همزمان با اجرای طرح در بانک‌های کشور، افت ناچیزی در برخی تراکنش‌های اینترنتی دیده شد.

صداوسیما: در آستانه عید هیچ‌گونه کمبود و افزایش قیمتی در بخش پوشاک نخواهیم داشت.

خبرآنلاین: یونس ژائله، رئیس اتاق بازرگانی تبریز، گفت: بانک‌ها در تسهیلات تنها به دنبال سود هستند، در حالی که با تغییر نرخ ارز و تحریم تولیدکننده نمی‌تواند تسهیلاتش را پرداخت کند، بانک با بهره مرکب، رقم وام را بالا و بالاتر می‌برد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها