شناسه خبر : 33604 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

صداوسیما: علی لاریجانی، رئیس مجلس، گفت: پیش از این نیازهای کشور از طریق واردات تامین می‌شد اما بعد از تحریم‌ها این نیازها از طریق تولیدات داخلی تامین می‌شود که این مساله شرایط اقتصادی را در سال آینده بهبود می‌بخشد.

مهر: با حکم رئیس‌کل بانک مرکزی، اکبر کمیجانی، قائم‌مقام بانک مرکزی، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی منصوب شد. پیش از این، علی دیواندری، این مسوولیت را برعهده داشت.

ایرنا: حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، گفت: پرداخت یارانه ۷۲ هزارتومانی به ضرر اقشار نیازمند جامعه است و با تصویب آن در مجلس تمام زحماتی که برای ایجاد زیرساخت شناسایی و ایجاد و توسعه شناسنامه اقتصادی و اجتماعی ایرانیان انجام شده است هدر می‌رود.

خبرآنلاین: دو پرواز اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدأ آمستردام و لندن به دلیل عدم سوخت‌رسانی بیش از ۲۰ ساعت متوقف شدند؛ وزیر راه و شهرسازی این رفتار اروپا را عملی غیرانسانی و غیرقانونی توصیف کرد.

فارس: مرکز پژوهش‌های مجلس در بررسی لایحه بودجه سال ۹۹، درآمد یک میلیاردیورویی از استخراج رمزارزها را پیش‌بینی کرد.

مهر: حاتم شاکرمی، معاون وزیر کار، گفت: عیدی امسال برای کارگرانی که حقوق پایه آنها بر مبنای حداقل دستمزد مصوب سال ۹۸ است، سه میلیون و ۳۳ هزار و ۷۶۵ تومان و برای سایر کارگران دو برابر حقوق پایه آنها خواهد بود.

فارس: حسن علایی، معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی کشور، گفت: مطابق برآوردهای صورت‌گرفته مبلغ واریز سود سهام عدالت به ازای هر سهم یک میلیون تومان بالای ۲۰۰ هزار تومان است.

فارس: وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که در طرح مسکن مهر از پیمانکاران خارجی استفاده شده بود آیا در طرح اقدام ملی مسکن نیز از پیمانکاران خارجی استفاده خواهد شد یا خیر، گفت: ما با پیمانکاران خارجی هم قرارداد خواهیم بست. هر کدام اقتضای خاص خود را دارد و بستگی به این دارد که پروژه چه پروژه‌ای باشد.

ایسنا: رئیس‌کل بانک مرکزی در واکنش به نمایش داروی وارداتی از طریق شرکت‌های سوئیسی توسط سفارت سوئیس تاکید کرد که میزان دارو و ملزومات پزشکی که توسط بانک مرکزی در ۱۰ماهه امسال تامین ارز و وارد کشور شده، بیش از چهار میلیارد دلار (۲۰۰۰ برابر واردات انجام‌شده از کانال مالی سوئیس) بوده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها