شناسه خبر : 33442 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

خبرآنلاین: مهران محرمیان، معاون فناوری بانک مرکزی، با بیان اینکه انتشار پول در انحصار بانک مرکزی است و هیچ رمزارز دیگری را به جز رمزارز بانک مرکزی قبول نداریم، گفت: بعید است که این ارز دیجیتال امسال رونمایی شود.

مهر: محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:  ممکن است با تجربه‌ای که در ممنوعیت فروش امتیاز مسکن مهر وجود داشت و سبب ایجاد بازار سیاه شد، پس از آنکه ساخت واحدهای مسکن ملی به یک مرحله‌ای برسد، خرید و فروش آن را آزاد کنیم اما این موضوع زمان می‌برد.

خانه ملت: وزیر اقتصاد درباره علت اُفت شاخص بورس در هفته‌های گذشته گفت: شاخص بورس در هفته‌های گذشته به دلیل برخی حوادث اُفت داشت اما سریع جبران شد و حتی شاخص‌های بورس از ماه پیش از بروز حوادث نیز بالاتر است. در این مدت شورای عالی بورس سه جلسه فوق‌العاده برگزار کرد تا از آسیب حقوق مالکان و دارندگان سهام بورسی جلوگیری کند.

خبر آنلاین: بر اساس اعلام رئیس‌کل بانک مرکزی فعلاً تراکنش‌های کمتر از صد هزار تومان نیاز به رمز پویا ندارند.

تسنیم: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: با مصوبه این کمیسیون هیچ کارمند و بازنشسته‌ای در سال ۹۹ کمتر از ۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافتی در ماه نخواهد داشت.

ایسنا: در مجموع کل نظام بانکی تا آبان‌ماه سال جاری، حدود ۳۲۱ میلیون و ۷۶۳ هزار کارت بانکی صادر کرده است. به این ترتیب اگر جمعیت ایران را ۸۰ میلیون در نظر بگیریم، به‌طور میانگین بانک‌های ایرانی حدود چهار کارت برای هر نفر صادر کرده‌اند.

مهر: احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، با بیان اینکه نمی‌توان تاریخ دقیقی برای تحویل واحدهای باقی‌مانده مشخص کرد گفت: واحدهای باقی‌مانده تا پایان سال ۹۹ تحویل خواهد شد.

تسنیم: حسین مدرس‌خیابانی، قائم‌مقام وزیر صنعت، با بیان اینکه صادرات غیرنفتی تقریباً جای صادرات نفتی را گرفته است و کشور از محل درآمد این بخش اداره می‌شود، گفت:‌ صادرات غیرنفتی در سال جاری ۳۲ میلیارد دلار بوده که در شرایط اقتصادی کشور به یک معجزه شبیه است زیرا در حال حاضر چیزی به عنوان صادرات نفتی وجود ندارد.

ایسنا: جدیدترین آمار منتشرشده از سوی وزارت صمت حاکی از 5 /2 برابر شدن واردات گوشی همراه در هشت‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

خبرآنلاین: عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: گندم بیش از ۳۶ درصد کالری مردم را تامین می‌کند و حدود ۴۰ درصد امنیت غذایی کشور وابسته به گندم است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها