شناسه خبر : 31418 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

ایسنا: دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: از این به بعد چیزی به نام ممنوعیت یا آزادسازی صادرات برای محصولات مختلف نداریم و برای تنظیم بازار آنها تعرفه این محصولات را تغییر می‌دهیم و به گونه‌ای تعرفه آن را تعیین می‌کنیم تا قیمت آن در بازار کنترل شود.

فارس: علی‌اصغر جاودان‌فر، مدیر مسکن مهر پردیس، از تشکیل بیش از ۷۰۰ پرونده جعل، کلاهبرداری، فروش مال غیر و فروش یک واحد مسکن مهر به ۱۱ نفر خبر داد و گفت: متقاضیان مسکن مهر قبل از هرگونه خرید و فروش به مسکن مهر مراجعه کنند تا متضرر نشوند.

ایسنا: عبدالله رضیان، عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به دلیل وضعیت خاص ارزی و اقتصادی کشور و مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل ضدتولید و اقتصاد مقاومتی دانستن واردات خودروهای هیبریدی و برقی، مخالف اجرای ماده 4 طرح ساماندهی بازار خودرو هستند.

خبرآنلاین: مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌ها گفت: ما برای سال جاری افزایش ۱۵۰درصدی اشتغال نیروی کار در خارج از کشور را مدنظر داریم که تا پایان سال محقق می‌شود. سال گذشته دو هزار نفر از این طریق به خارج از کشور رفتند و امسال با توجه به مذاکراتی که با آلمان شده برنامه ما خروج پنج هزار نفر است.

خبرآنلاین: شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر برای ۲۰۰ هزار واحد مسکونی موافقت کرد.

ایسنا: در گزارش سالانه بانک جهانی که به وضعیت مالی اقتصادهای جهان در حوزه درآمدی می‌پردازد، سرانه درآمد ناخالص ملی ایران بر اساس روش برابری قدرت خرید در سال ۲۰۱۸، برابر با ۲۱ هزار دلار برآورد شده که از این نظر از میان ۲۱۸ کشور بررسی شده، رتبه ۶۸ را دارد.

تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به مدیرکل بانک مرکزی درباره احتمال کمبود روغن خام و نهاده‌ها از نیمه سال جاری هشدار داد و خواستار اختصاص فوری ارز به این محصولات شد.

ایرنا: وزیر کشور گفت: برای پیشگیری از قطع برق و در راستای هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزارت نیرو دستور داده شد برق دستگاه‌هایی که دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد را روی سامانه‌های سرمایشی خود تنظیم نکنند، از ساعت یک بعد از ظهر قطع شود.

صدا و سیما: وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود دریافت مالیات از خریداران سکه به آن دلیل که هنگام معامله با خریداران، اعلام نشده و قانون در این زمینه نمی‌تواند عطف بماسبق شود گفت: این مالیات بر اساس قانون مالیات بر عملکرد گرفته می‌شود و قانون مالیات بر عملکرد کاملاً متعلق به عملکرد افراد در گذشته است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها