شناسه خبر : 30711 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

فارس: حسن کامران نماینده مجلس گفت: اینکه در پرونده فساد پتروشیمی ابتدا مطرح شود، اختلاسی بیش از شش میلیارد یورو صورت گرفته و سپس بگویند اختلاس نبوده و اختلاف حساب بوده، نشان می‌دهد که شایعه‌سازی در این پرونده بیش از پرداختن به واقعیت است.

ایلنا: معاونت حقوقی رئیس‌جمهور گفت: دولت بین دو مطلب یعنی تحریم سپاه و الحاق به کنوانسیون‌ها رابطه التزامی نمی‌بیند و معتقد است برای حفظ کانال‌های باقی‌مانده نیاز است این کار را انجام دهیم.

ایرنا: علی خدایی، نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: سه میلیون و ۵۰۰ هزار کارگر زیرزمینی با حداقل دستمزد و بدون بیمه در کشور وجود دارد که نتیجه قراردادهای موقت و خلأ قوانین کار است.

ایلنا: شماری از مرغداران سراسر کشور با تجمع مقابل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار افزایش قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به حداقل ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان شدند.

مهر: رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: در شرایط حاضر نباید با تشدید نااطمینانی، تقاضای داخلی تشدید شود، به همین دلیل، بانک مرکزی برای برون‌رفت از شرایط خاص اقتصادی کشور به دنبال راه‌حل‌های بهینه برای کنترل نوسانات متغیرهای کلان و به ویژه مهار نرخ تورم است.

خبرآنلاین: بر اساس آخرین آمارهای ارائه‌شده از سوی مرکز آمار ایران ۲۰ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۷۸۷ نفر در ایران خانه‌دار محسوب می‌شوند که 6 /99 درصد آنان را زنان و 4 /0 درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

ایسنا: دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات گفت: اگر روند افزایش قیمت مواد اولیه تولید این محصولات ادامه داشته باشد ناچار به افزایش قیمت‌ها هستیم.

ایرنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم بخشی از سهام کارخانه‌های دولتی در اختیار جامعه کارگری قرار گیرد تا کارگران احساس مشارکت بیشتری در امر تولید داشته باشند و ارزش افزوده بیشتری خلق کنند.

خانه‌ملت: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ال‌جی و سامسونگ در کشور ما سرمایه‌گذاری کرده و نمایندگی‌ها و تجهیزات بسیاری دارند بنابراین برای حفظ این سرمایه‌ها بازار ایران را ترک نمی‌کنند.

ایرنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار تهران با تشریح فعالیت‌ها علیه دلالان به‌ویژه در بازار گوشت مرغ گفت: هنوز ۳۰ نفر از کسانی که پیش از عید نوروز به علت برهم زدن بازار در بخش‌های مختلف دستگیر شده بودند در زندان هستند.

ایرنا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: محاسبات تراز دارایی‌ها نشان می‌دهد بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی ۱۱۲ هزار میلیارد تومان است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها