شناسه خبر : 30475 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

فارس: طبق گزارش تجارت خارجی در ۱۱ماهه سال ۹۷ بالغ بر 2 /1 میلیارد دلار خودرو و قطعات آن وارد کشور شد.

تسنیم: بررسی روند مصرف بنزین در نوروز امسال نشان می‌دهد در دوره زمانی ۲۰روزه ۲۶ اسفندماه تا ۱۶ فروردین‌ماه که سفرهای نوروزی در جریان بوده، به‌طور تقریبی نزدیک به دو میلیارد لیتر بنزین در ایران مصرف شده است.

مهر : وزیر صنعت، معدن و تجارت خودروسازان را ملزم کرد تا اموال مازاد خود را تا پایان شهریورماه واگذار کنند.

مهر: گمرک ایران اعلام کرد ثبت سفارش و واردات مواد اولیه و ملزومات ضروری خطوط تولید بدون انتقال ارز و تا سقف معادل ۳۰۰ میلیون دلار برای تمام بازرگانان تا پایان سال ۱۳۹۸ ممکن شد.

تسنیم: بارش‌های ایران در ۱۹۴ روز ابتدایی سال آبی جاری بالغ بر 3 /280 میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۱۸۰درصدی و نسبت به آمار متوسط مدت مشابه در درازمدت (میانگین آمار ۵۰ساله) رشدی ۴۴درصدی داشته است.

خبرآنلاین: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: چنانچه تیم اقتصادی دولت تمهیدات درستی را اخذ کنند و پاسخگوی نیاز مردم در حوزه ارز و سکه باشند، قیمت طلا در سال ۹۸ نزولی خواهد شد.

ایسنا: سایر سطوح دستمزدی بر اساس آخرین دستمزد روزانه سال ۱۳۹۷، معادل ۱۳ درصد به علاوه رقم ثابت روزانه 049 /87 ریال افزایش می‌یابد.

جماران: رئیس اتحادیه خودرو تهران پیش‌بینی کرد اگر در سال ۹۸ نیز با روند افزایش تولید و تزریق خودرو به بازار مواجه باشیم قطعاً نه‌تنها شاهد افزایش قیمت در بازار نخواهیم بود بلکه کاهش قیمت نیز خواهیم داشت.

فارس: بر اساس آمار رسمی بانک مرکزی، درآمد نفتی کشور در سال 96 بالغ بر 65 میلیارد و 818 میلیون دلار بوده است. این رقم در سال 95 به میزان 55 میلیارد و 757 میلیون دلار بود.

تسنیم: وزیر راه و شهرسازی از خسارت سیل به ۱۳۰۰۰ کیلومتر راه‌های کشور خبر داد.

مهر: بررسی آمار نیروی کار نشان می‌دهد ۴۷ درصد از جمعیت بیکار کشور، بالای ۲۹ سال سن دارند و بر این اساس، متولدین دهه 60 نیمی از جمعیت بیکار را به خود اختصاص داده‌اند.

ایسنا: دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنعت قطعه‌سازی در سال گذشته، چهار درخواست از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در زمینه تسریع در پرداخت تسهیلات، وضعیت قیمت‌گذاری‌ها، معافیت از مالیات و بیمه و ایجاد کانال ارزی مطمئن را مطرح کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها