شناسه خبر : 29881 لینک کوتاه

باخبرگزاری‌ها (اقتصادی)

خبرآنلاین: مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد: افزایش سقف وام مسکن فعلاً منتفی است زیرا بدون افزایش منابع افزایش سقف تسهیلات در دستور کار نیست.

ایرنا: معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تاکنون دو میلیارد یورو سرمایه‌گذاری خارجی از چین در طرح توسعه پالایشگاه آبادان جذب شده است.

تسنیم: رئیس‌کل بانک مرکزی با ترخیص خودروهای وارداتی که بعد از ۱۶ مرداد ۹۷ وارد گمرکات کشورش شده‌اند مخالفت کرده است.

خبرآنلاین: اسدالله عسگراولادی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با انتقاد شدید از سیاست‌های ارزی کشور و سامانه نیما از توقف صادرات خود پس از ۶۴ سال خبر داد و گفت: سامانه نیما جوابگو نیست.

تسنیم: رشد قیمت‌ها از آبان سال گذشته تا آذرماه امسال بسیار زیاد بوده به‌طوری که در همین بازه سکه ۲۷۰ درصد، طلا ۲۵۶ درصد، ارز ۲۲۰ درصد، مسکن ۹۲ درصد و خودرو ۶۰ درصد رشد داشته‌اند.

ایسنا: دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: طی مذاکراتی که با مسوولان هندی در سفر اخیر وزیر امور خارجه به این کشور داشتند، قرار است هند ما را در این خصوص تامین کند و از امروز واردات لاستیک از هند آغاز می‌شود.

مهر: بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی، تراکنش‌های موبایلی باید به نحوی انجام شود که نام صاحب سیم‌کارت و کارت بانکی یکی باشد.

تسنیم: رئیس سازمان اداری و استخدامی از انتشار اطلاعیه برای به‌کارگیری پنج هزار کارمند جدید دولت در هفته آینده خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه هر پنج سال یک‌بار باید ۱۵ درصد از کارمندان دولت بازنشسته شوند و دولت می‌تواند به میزان پنج درصد استخدام جدید انجام دهد.

خبرآنلاین: محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برآوردهای ما نشان می‌دهد در مقطعی ۲۰ میلیارد دلار سرمایه ارزی از ایران خارج شده است و حتی برخی آمار رقمی بیش از این را نیز نشان می‌دهند.

ایرنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: این استان بر اساس لایحه بودجه سال ۹۸ به تامین ۶۰ هزار و ۸۴۲ میلیارد تومان از مبلغ ۲۰۸ هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان میزان درآمد کل کشور (به جز درآمد نفتی و میعانات) ملزم شده است.

خانه‌ملت: قلی ‌الله‌قلی‌زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تخصیص اعتبار سه میلیاردتومانی به آزادراه تهران-شمال در لایحه بودجه ۹۸ گفت: اجرای کامل پروژه ۱۲ تا ۱۴ هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد.

مهر: رئیس سازمان ملی بهره‌وری با اشاره به به‌کارگیری افراد غیرمتخصص در دستگاه‌های اجرایی گفت: از نظر بهره‌وری در کنار نپال، بنگلادش و ویتنام جزو چهار کشور آخر در آسیا هستیم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها