شناسه خبر : 29161 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

باخبرگزاری‌ها (اقتصادی)

ایسنا: وزیر نفت موضوع فروش نفت ایران توسط روسیه را تکذیب کرد.

ایرنا: بر اساس مصوبه هیات وزیران، با توجه به محدودیت‌های منابع آبی در حوضه‌های آبریز کشت برنج در خارج از استان‌های گیلان و مازندران با محدودیت روبه‌رو می‌شود.

تسنیم: سخنگوی انجمن قطعه‌سازان خودرو با اعلام اینکه متاسفانه قطعه‌سازان ایرانی به دلیل عدم تامین قطعات سی‌کی‌دی امکان تولید سایر قطعات رنو را در کشور ندارند، گفت: تولید ساندرو در کشور متوقف خواهد شد.

خبرآنلاین: به نقل از گمرک ایران، ماموران گمرک پرویزخان موفق به کشف ۴۳۰۰ کیلوگرم سیب‌زمینی قاچاق به مقصد کشور عراق شدند.

شانا: یک مسوول هندی اعلام کرد این کشور برای خرید نفت از ایران در ماه نوامبر امسال سفارش ثبت کرده است.

ایرنا: بر اساس اعلام مرکز آمار، بیشترین افزایش قیمت خوراکی‌ها در مهرماه امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل (مهر ۱۳۹۶) مربوط به «رب گوجه‌فرنگی» با 8 /227 درصد افزایش بوده است.

ایسنا: وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد سرگرم بررسی معافیت‌های احتمالی از تحریم‌های نفتی ایران برای برخی از کشورهاست که وارداتشان را به میزان قابل توجهی کاهش داده‌اند.

مهر: بر اساس مصوبه جدید دولت، کارکنان رسمی، پیمانی، کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری‌بگیران که حقوق آنها ماهانه کمتر از سه میلیون تومان است، جبرانی خواهند گرفت.

ایسنا: معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نفت ایران هیچ جایگزینی ندارد، گفت: با برنامه‌ریزی دولت و سازوکارهای در نظر گرفته‌شده برای اداره کشور با جدیت اعلام می‌کنم آمریکایی‌ها به هیچ‌وجه قادر نخواهند بود، فروش نفت این کشور را متوقف کنند.

مهر: رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی درباره ضوابط جدید فروش موبایل‌های وارداتی گفت: هر کاربر با کد ملی تنها مجاز به خرید یک گوشی است که اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار باید منطبق باشد و گوشی جلوی خریدار باز و در همتا ثبت می‌شود.

اعتماد‌آنلاین: محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران گفت: «امروزه طلا و سکه بسیاری که میزان آن در حدود 250 تن می‌شود در اختیار مردم قرار دارد بر همین اساس در چند سال اخیر پیشنهاد تاسیس بانک طلا را داده‌ایم. بر مبنای همین پیشنهاد چندین بانک خصوصی کشور مذاکراتی را با اتحادیه طلا و جواهر داشته‌اند.»

ایلنا: رنو فرانسه با پیروی از تحریم‌های آمریکا علیه صنعت خودرو ایران فروش محصولات خود به ایران در سپتامبر ۲۰۱۸ را به صفر رساند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها