شناسه خبر : 27461 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

ایسنا: پس از چند ماه گمانه‌زنی، سرانجام با موافقت راه‌آهن و سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده قیمت بلیت قطار 10 درصد افزایش یافت.

مهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه در حکمی امینه محمودزاده را به ‌عنوان رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد. امینه محمودزاده دکترای اقتصاد از دانشگاه صنعتی شریف دارد.

ایبنا: رئیس کل سازمان امور مالیاتی از تشخیص شش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مالیات از تراکنش‌های مشکوک بانکی سنگین با ارقام بالا و شناسایی سه هزار و ۲۰۰ مودی مالیاتی حقیقی و حقوقی خبر داد.

ایلنا: مدیرگروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: در بلندمدت منافع اقتصادی اروپا، چین و روسیه ایجاب می‌کند که روابط اقتصادی خودشان با آمریکا را عادی کنند. ضمن آنکه پیش‌بینی این موضوع که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد سخت است، اما قدرت‌های بزرگ دنیا در بلندمدت نمی‌توانند به این تقابل با یکدیگر ادامه دهند، زیرا به لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار خواهند گرفت.

مهر: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پیش‌خرید سکه گفت: نفر اول که ۳۱ سال سن دارد، ۳۸ هزار و ۲۵۰ عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پول پرداخت کرده است.

خبرآنلاین: نوبخت در نشست خبری گفت: کسانی که ارز و طلا در خانه دارند تزریق کنند تا به تولید کمک شود. آیا اینکه کسانی ترامپ را تشویق کنند تا حلقه تحریم بیشتر شود، درست است؟

اعتمادآنلاین: محمود صادقی گفت: تعجب کردم وزیر نفت همراه با چهار نماینده مجلس به اجلاس اخیر اوپک سفر کرده بود. کسر شأن است که چهار نماینده به همراه یک وزیر به سفر بروند. حتی اگر این نمایندگان با بودجه آن وزارتخانه هم به سفر رفته باشند در شأن مجلس نیست.

ایسنا: یک مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: شرکت‌هایی که نفت خام ایران را خریداری می‌کنند باید تا ابتدای نوامبر خرید نفت را به طور کامل متوقف کنند، در غیر این صورت با تحریم‌های قدرتمند آمریکا مواجه خواهند شد.

ایرنا: مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور اعلام کرد: هسته اصلی اغتشاش در پاساژ علاءالدین و بازار یکی بود.

ایسنا: محمدرضا مودودی، معاون سازمان توسعه تجارت، گفت: کمپین نخریدن و تدابیری مانند این، در شرایطی که عده‌ای نقدینگی سرگردان دارند و با ملتهب کردن فضای داخلی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، حرکت درستی است.

ایسنا: در دو ماه نخست سال جاری ۴۰۰ هزار دلار عینک آفتابی به ایران وارد شده است که در این بین عینک‌های آفتابی ایتالیایی بیشترین طرفدار را در میان ایرانی‌ها دارند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها