شناسه خبر : 27352 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پیروزی ملت ایران

استقبال معاون رئیس‌جمهور از حضور زنان در ورزشگاه آزادی

در میان اخبار جام جهانی ارائه مجوز حضور خانواده‌ها برای تماشای بازی ایران و اسپانیا در استادیوم 100 هزارنفری آزادی، به هیجان مردم تهران برای تماشای این بازی افزود. صبح چهارشنبه 30 خرداد معصومه ابتکار از ارائه مجوز حضور خانواده‌ها برای تماشای بازی ایران و اسپانیا در استادیوم 100 هزارنفری آزادی تشکر کرد و گفت: بزرگ‌ترین پیروزی تیم ملی، ایجاد نشاط و همدلی میان مردم است.

پیروزی ملت ایران

در میان اخبار جام جهانی ارائه مجوز حضور خانواده‌ها برای تماشای بازی ایران و اسپانیا در استادیوم 100 هزارنفری آزادی، به هیجان مردم تهران برای تماشای این بازی افزود. صبح چهارشنبه 30 خرداد معصومه ابتکار از ارائه مجوز حضور خانواده‌ها برای تماشای بازی ایران و اسپانیا در استادیوم 100 هزارنفری آزادی تشکر کرد و گفت: بزرگ‌ترین پیروزی تیم ملی، ایجاد نشاط و همدلی میان مردم است. معاون امور زنان ریاست جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که بازی ایران و اسپانیا را چگونه پیش‌بینی می‌کنید، اظهار کرد: نتیجه بازی‌های ایران در جام جهانی هرچه باشد، پیروزی برای ملت ایران است، چون باعث ایجاد وحدت و همدلی میان مردم شده است. آن‌طور که ایرنا گزارش داده، ابتکار بهترین نتیجه بازی ایران و مراکش را ایجاد وحدت و همدلی که منجر به شادی و نشاط میان مردم شد دانست و گفت: این شادی که پس از بازی ایران و مراکش رخ داد، آن پوسته ناامیدی و یأسی را که در حال شکل‌گیری در فضای جامعه بود، شکست. معاون رئیس‌جمهوری گفت: نتیجه بازی تیم ملی ایران برابر اسپانیا در هر حالت هرچه باشد، حس امید، همدلی و نشاط را که در میان مردم با حضور در مکان‌های مختلف و استادیوم‌ها برای دورهم جمع شدن و حس خوب کنار هم بودن ایجاد می‌کند که بزرگ‌ترین پیروزی ملت ایران در مسابقات جام جهانی است.

با وجود هیجان تماشاگرانی که برای تماشای دیدار ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی بلیط تهیه کرده بودند، ساعاتی پیش از مسابقه، خبرگزاری تسنیم از لغو پخش فوتبال در استادیوم آزادی خبر داد. درهای ورزشگاه به روی مردم بسته بود تا اینکه پس از حدود دو ساعت انتظار، خبرگزاری ایسنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس خبر داد که پلیس با پخش این دیدار موافقت کرده است. در نهایت حدود یک ساعت قبل از شروع مسابقه، درهای ورزشگاه آزادی به روی مردم باز شد.

بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال در روسیه در حال برگزاری است. مسکو، سن‌پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، کازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند. تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه شده است. تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه سن‌پترزبورگ تیم مراکش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تیم ملی کشورمان 30 خردادماه در دومین دیدار خود در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال رفت و با یک گل شکست خورد. تیم ملی ایران چهارم تیرماه در سومین بازی گروهی خود در سارانسک با تیم ملی پرتغال، قهرمان اروپا، بازی خواهد کرد. 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها