شناسه خبر : 26498 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه اعلام کرد در پی نوسانات ارزی اخیر و مشکلات پیش‌آمده بازار لوازم خانگی به حالت نیمه‌تعطیل درآمده و همه در انتظار بهبود اوضاع و آرامش در بازار هستند و کسی دوست ندارد قیمت‌ها افزایش یابد.

میزان: رئیس قوه‌قضائیه با تاکید بر حمایت همه‌جانبه دستگاه قضایی از دولت در صیانت از ارزش پول ملی گفت: ایجاد ثبات در بازار ارز از مولفه‌های مهم اقتصاد کشور است و بر همین اساس قوه‌قضائیه نسبت به سیاست‌های اخیر دولت برای ساماندهی و مدیریت بازار ارز حمایت کامل خواهد داشت.

ایلنا: با تصمیم هیات دولت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی موظف شدند ارز یورو را به‌جای دلار ارز مبنای خود قرار دهند.

مهر: وزیر انرژی روسیه گفت: مسکو سرگرم کار با تهران برای تمدید مدت توافق عرضه نفت ایران به روسیه تحت برنامه نفت در برابر کالا به مدت پنج سال دیگر است.

تسنیم: سخنگوی نیروی انتظامی گفت: ۳۹ نفر از دلالان و سوداگران بازار ارز دستگیر شدند و آرامش نسبی به بازار باز گشته است.

ایسنا: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: آماده واگذاری زمین برای مسکن اجتماعی هستیم ولی مادامی که بنیاد مسکن توان پرداخت هزینه خرید زمین دولتی را نداشته باشد این اقدام انجام نخواهد شد.

فارس: در ۱۲ ماهه سال گذشته تولید انواع خودرو با رشد 7 /13درصدی همراه بوده و از یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۷۷ دستگاه در ۱۲ ماهه ۱۳۹۵ به یک میلیون و ۵۳۴ هزار و ۷۹۹ دستگاه افزایش یافت.

ایسنا: بهرام پارسایی نماینده مجلس گفت: خودرو داخلی، داعش آهنین است و هیچ توجیهی برای حمایت از این صنعت وجود ندارد. آمار فوت‌شدگان سال ۹۵ نشان می‌دهد تلفات ناشی از پراید در راس و بعد از آن پژو و سمند و وانت پیکان قرار می‌گیرند، در سال ۹۶ نیز این آمار ادامه دارد.

مهر: بخشنامه افزایش 5 /19درصدی حداقل مزد کارگران در سال ۱۳۹۷ با امضای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بنگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

ایرنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ایجاد اشتغال نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی گریزناپذیر است. امسال یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کنیم.

مهر: معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: در صورتی که هیات دولت امسال نیز مانند سال قبل با تغییر ساعات اداری مناطق گرمسیر کشور موافقت کند تاثیر بسزایی در مدیریت پیک بار مصرف دارد.

صدا‌و‌سیما: رئیس مرکز آمار ایران گفت: سه میلیون و ۲۰۰ هزار بیکار مطلق و حدود دو میلیون اشتغال ناقص داریم که به دنبال شغل تمام‌وقت هستند.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها