شناسه خبر : 25611 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (اقتصادی)

صدا‌و‌سیما: معاون نظارتی بانک مرکزی از پایان تسویه‌حساب تمامی سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز تا پایان بهمن‌ماه خبر داد.

ایلنا: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی گفت: بازار به خاطر پایین بودن قدرت خرید مردم مملو از گوشت است و کمبودی در بازار نداریم.

ایسنا: با گذشت بیش از یک هفته از غرق شدن نفتکش سانچی در میان شعله‌های آتش، آلودگی مرتبط با این نفتکش در ساحل شرقی چین بیش از سه برابر شده است.

مهر: بر اساس گزارش دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن، معاملات مسکن شهر تهران در دی‌ماه به ۱۹ هزار واحد رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 8 /12 درصد افزایش داشته است.

ایسنا: وزیر نفت ونزوئلا اعلام کرد این کشور ریاست دوره‌ای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) را برعهده گرفته است.

ایرنا: مدیرکل بیمه مرکزی اعلام کرد: کمتر از ۱۲ درصد ساختمان‌ها بیمه آتش‌سوزی و کمتر از هفت درصد آنها بیمه زلزله دارند.

مهر: بر اساس گزارش سال ۲۰۱۷ انجمن جهانی فولاد، تولید فولاد در ایران بیش از ۲۱ درصد افزایش یافته اما هند موفق شده با افزایش تولید آهن اسفنجی، رتبه اول ایران در تولید این محصول را بگیرد و ایران در رتبه دوم تولید آهن اسفنجی دنیا ایستاد.

ایلنا: همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، گفت: تاکنون صحبتی برای افزایش قیمت برق انجام نشده و هیچ تصمیمی در این رابطه به ما ابلاغ نشده است. لذا صراحتاً باید اعلام کرد که در شرایط فعلی قیمت برق افزایش نمی‌یابد.

مهر: بررسی آمار حکایت از دسترسی نابرابر مردان و زنان به مشاغل حقوق‌بگیری دارد به طوری که این سهم در بین مردان 7 /82 درصد و در بین زنان 3 /17 درصد است.

ایلنا: رئیس دیوان محاسبات کشور ضمن تشریح گزارش عملکرد بودجه هشت‌ماهه سال ۹۶ گفت: در هشت‌ماهه امسال حدود ۲۹ درصد جمع کل درآمدهای بودجه تحقق نیافته است.

خانه ملت: رئیس مجلس با بیان اینکه دولت مراقب استفاده از اوراق مشارکت باشد که تا پایان سال از سقف مجاز بیشتر نشود، گفت: باید منبعی برای پرداخت یارانه در سال ۹۷ اندیشیده شود.

ایرنا: سخنگوی دولت گفت: پیش‌بینی ما برای سال آینده در مورد منابع و مصارف لایحه بودجه ۹۷ رشد اقتصادی 8 /5 درصد با نفت و شش درصد بدون نفت و رشد سرمایه‌گذاری 2 /11 درصد است.

تسنیم: وزیر تعاون، کار و رفاه با اعلام اینکه حذف یارانه اقشار غیر‌نیازمند به دو روش ابرازی و شناسایی صورت می‌گیرد، گفت: برخی از خانوارها با وجود اینکه مستحق نیستند، اما یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها