شناسه خبر : 25105 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (اقتصادی)

ایسنا: صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرد رشد تولید ناخالص داخلی واقعی در سال 1396 به 2 /4 درصد برسد و نرخ تورم در سال آینده با اتکا بر سیاست‌های احتیاطی تک‌رقمی شود.

باشگاه خبرنگاران: میزان کار مفید موجود در ایران در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن در هفته به 11 ساعت نیز نمی‌رسد.

ایسنا: رئیس کمیته صنعت مجلس از باز شدن سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی تا دهم دی‌ماه خبر داد.

مهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه برای همفکری با نمایندگان در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی، مالیات و حذف یارانه دهک‌های بالا و متعادل کردن آنها در بودجه ۹۷ اعلام آمادگی کرد.

ایسنا: رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: ما به هیچ عنوان تمایلی به افزایش قیمت مسکن نداریم؛ چراکه در این صورت بازار مسکن سردتر از شرایط فعلی خواهد شد.

ایلنا: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: این وزارتخانه در پروژه‌های مختلف 10 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است.

تسنیم: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه «کد ملی» ظرفیتی برای شناسایی درآمدهای خانوار و تعریف نظام مالیاتی است، از آمادگی برای شناسایی این درآمدها بر اساس کد ملی خبر داد.

ایسنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکل مالکیت دولتی یکی از چالش‌های صنعت خودرو از گذشته بوده است. در این زمینه دولت باید سهمش را از مالکیت خودروسازی به صفر برساند.

ایسنا: بانک مرکزی نقدینگی در مهرماه سال جاری را بیش از یک هزار و ۴۰۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به اسفندماه سال گذشته 9 /11 درصد رشد داشته است.

ایلنا: مدیرعامل مرکز فابا گفت: با توجه به اینکه ما در تحریم قرار داریم از بعضی جهات بیت‌کوین راهکاری مناسب است.

تسنیم: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود 9 هواپیمای جدید تا پایان سال خبر داد و گفت: شرکت‌های ایرباس، بوئینگ و ATR تامین مالی تعدادی از هواپیماهای جدید را پذیرفتند.

ایلنا: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از اینکه در شش ماه اول سال جاری حداکثر حدود ۲۰ درصد از بودجه‌های عمرانی تخصیص یافته است، گفت: وضعیت جذب اعتبارات عمرانی در کشور نسبت به سال‌های قبل مناسب نیست.

ایرنا: یک منبع آگاه نزدیک به بانک مرکزی گفت انتشار شایعات مربوط به تغییر رئیس کل بانک مرکزی ریشه در پول‌پاشی برخی مفسدان و اخلالگران سیستم بانکی از جمله برخی مدیران و سهامداران متخلفی دارد که از برنامه ساماندهی تعاونی‌ها و موسسات ملی غیرمجاز بانک مرکزی متضرر شده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها