شناسه خبر : 22625 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع کارت‌کالاهای 5 تا 10 میلیونی در میان بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی برای تحریک تقاضا خبر داد و گفت یارانه ضامن این کارت‌کالاهاست.

ایسنا: تازه‌ترین گزارش از تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان حاکی از آن است که تاکنون مجموع سپرده‌های انتقالی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به موسسه اعتباری کاسپین حدود ۱۷۳۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۹۶۰ میلیارد به طور نقدی پرداخت و از موسسه خارج شده است.

مهر: رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید برآورد این سازمان از سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ برای دارندگان یک میلیون تومان سهم ۱۵۰ هزار تومان است، اما آنچه تاکنون قطعی شده ۱۲۵ هزار تومان است.

مهر: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال حاضر به غیر از خودروهای یورو ۴ هیچ خودرویی اجازه شماره‌گذاری ندارد. از سال ۱۳۹۸ نیز استاندارد یورو ۵ برای تمامی خودروها اجباری خواهد شد.

ایلنا: غلامرضا حیدری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در توئیتر خود نوشت: در ماجرای پرونده فروش نفت توسط نیروی انتظامی ماجرا صرفاً به انفصال از خدمت یک نفر ختم نمی‌شود و گویا افراد دیگری نیز بازداشت شده‌اند.

ایسنا: سورنا ستاری معاون علمی ‌و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: در کابینه بعدی حضور دارم، اما پست وزارت را قبول نخواهم کرد.

فارس: وزیر ارتباطات گفت: مصوبه ارائه اینترنت نامحدود ثابت و تغییر مدل فروش اینترنت از حجمی به نامحدود در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسیده و تا یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.

ایسنا: یک مقام ارشد در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که حجتی با درخواست اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی و تاکید مسوولان دولتی برای دولت دوازدهم در وزارت جهاد کشاورزی باقی می‌ماند.

مهر: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه این نوع گوشت دوباره گران شده از مذاکره با کشورهای استرالیا، رومانی و نیوزیلند برای واردات گوشت به کشور خبر داد.

ایلنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار منزل بلااستفاده داریم در حالی که این سرمایه می‌توانست به سمت تولید و ایجاد اشتغال بیاید. اما این سرمایه به سمت ساخت مسکن رفته و راکد و بلااستفاده مانده است.  

ایرنا: وزیر نفت اعلام کرد که فعلاً طرحی برای سهمیه‌بندی بنزین نداریم.

ایسنا: رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در تیرماه سال جاری خریدوفروش مسکن در شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 /12 درصد کاهش یافته است.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها