شناسه خبر : 22292 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: کنسرسیوم هندی تمایل دارد حداکثر ۱۱ میلیارد دلار برای توسعه میدان گاز طبیعی بزرگ ایرانی و ساخت زیرساخت برای صادرات گاز از این میدان هزینه کند البته تا زمانی که تهران سود منطقی برای این پروژه را تضمین کند.

مهر: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری افراد ۱۰‌ساله و بیشتر در بهار امسال به 6 /12 درصد و نرخ مشارکت به  6 /40 درصد رسید. نرخ بیکاری نسبت به بهار سال قبل 4 /0 درصد و نرخ مشارکت اقتصادی 1 /1 درصد افزایش یافت. 

ایسنا: نمایندگان بخش خصوصی در شورای گفت‌وگو با بیان اینکه معتقدند وزیر اقتصاد درک مناسبی از بخش خصوصی دارد، خواهان باقی ماندن وی در سمت وزارت اقتصاد در دولت دوازدهم شدند.

ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ارتباط با شبکه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی‌های کاملی در شورای عالی فضای مجازی انجام دادیم و قرار شد تا شبکه‌هایی که صد درصد بومی هستند اگر تعداد اعضایشان از سه تا پنج میلیون بیشتر شود اجازه انواع و اقسام خدمات مالی و تبلیغاتی را خواهیم داد.

ایسنا: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در زمان پیک حدود هشت درصد کمبود آب خواهیم داشت که این عدد معادل ۲۱ هزار لیتر است.

ایلنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به خاطر اهمیت خودرو که همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم داشتن یک صندلی در هیات مدیره در دو شرکت ایران خودرو و سایپا مهم، مفید و ضروری است اما تعصب بر این نداریم که به صورت دولتی اداره شود.

مهر: معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: حدود هفت درصد از کل مصرف انرژی کشور در دستگاه‌های اجرایی دولتی است و اجرایی شدن مصوبه دولت برای کاهش مصرف در این بخش بسیار راهگشا خواهد بود.

ایرنا: بر اساس تفاهمنامه بین بنیاد مسکن و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از این پس برای احداث و تکمیل مسکن روستایی وام هشت میلیون‌تومانی با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود.

ایسنا: مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به درخواست مجموعه دانشگاهی از رایزنی با دادستانی برای رفع فیلتر دو سرویس بلاگ اسپات و یوتیوب در دانشگاه‌ها خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور  اعلام کرد میزان بارش کشور از ابتدای مهرماه سال ۹۵ تا ۱۰ تیرماه سال ۹۶، 5 /209 میلی‌متر بوده که نسبت به سال گذشته ۹ درصد و نسبت به روند بلندمدت هشت درصد کمتر بوده است. 

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها