شناسه خبر : 22115 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی گفت: با صدور مجوز برای واردات آب‌های بسته‌بندی آشامیدنی، در حال حاضر محصولات فرانسوی با قیمت ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان در بازار عرضه شده است.

ایسنا: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش مسکن در فصل پاییز سال ۱۳۹۵ نسبت به فصل مشابه سال قبل از آن 9/6 درصد کاهش یافته است.

ایلنا: رمضانعلی سبحانی‌فر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما سرشاخه‌های قاچاق گوشی را می‌شناسیم اما نمی‌گوییم؛ زیرا این وظیفه ستاد مبارزه با قاچاق کالاست.

ایسنا: محسن صالحی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص رقم پیش‌فروش خودرو پژو ۲۰۰۸ گفت تاکنون هیچ‌رقمی برای قیمت نهایی این خودرو تعیین نشده و قیمت رسمی با هماهنگی مراجع ذی‌ربط و مسوول پس از شرایط پیش‌فروش اعلام می‌شود.

ایرنا: معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با دعوت مردم به مدیریت مصرف آب در تابستان جاری گفت: در زمان حاضر شش کلانشهر و ۲۸۹ شهر کشور در معرض تنش آبی قرار دارند.

تسنیم: وزیر دارایی آلمان با تاکید بر افزایش همکاری‌های بانکی ایران و آلمان از آمادگی بانک‌های این کشور برای تامین اعتبار پروژه‌های اقتصادی ایران خبر داد.

ایرنا: دور سوم از تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان آغاز شد و دارندگان حساب‌های تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌توانند برای رسیدگی به وضعیت وجوه خود به ۸۰ شعبه دارای مجوز موسسه کاسپین مراجعه کنند.

ایلنا: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: سال گذشته صادرات بخش معدن و صنایع معدنی کشورمان بیش از شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده است.

مهر: بر اساس برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت میانگین مصرف سوخت خودروهای تولید داخل تا پایان سال جاری باید به هفت لیتر در 100 کیلومتر کاهش یابد.

ایسنا: رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان اعلام کرد در نهایت سود وام‌های بانکی کسبه پلاسکو ۱۸ درصد تصویب شده و بر همین اساس بسیاری از کسبه ترجیح دادند از دریافت این وام صرف‌نظر کنند.

مهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت، مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر کاهش عوارض صادراتی محصولات دامی و کشاورزی را برای اجرا ابلاغ کرد.

مهر: رئیس اتاق اصناف ایران در واکنش به ادعای اتحادیه پیراهن‌دوزان مبنی بر عدم پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۹ درصد به کسبه ساختمان پلاسکو گفت: اصلاً قرار نبود به کسبه پلاسکو چنین تسهیلاتی پرداخت شود.

 

دراین پرونده بخوانید ...