شناسه خبر : 22024 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: نخستین محموله بنزین تولیدی پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس به میزان ۲۱ میلیون لیتر خردادماه وارد انبار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بندرعباس شد.

مهر: یک منبع آگاه به رویترز گفت صادرات نفت ایران به غرب در ماه می افزایش یافت و به بالاترین سطح از زمان لغو تحریم‌ها در اوایل سال ۲۰۱۶ رسید و تقریباً با حجم صادرات این کشور به آسیا برابر شد.

مهر: وزیر اقتصاد تاکید کرد واگذاری مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال به بخش خصوصی کاملاً منطبق با قانون بوده و تمامی ایرادات و اشکالاتش به طور مستقل و با نظر کارشناسی رد شده است.

ایسنا: معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: تاکنون تقاضایی از قطر برای انجام مراودات رسمی تجاری نداشته‌ایم.

ایلنا: سخنگوی دولت اظهار کرد: نظام آماری فعلی کشور که در آن ماموران به در خانه‌ها می‌روند و آمار جمع‌آوری می‌کنند در دنیا منسوخ شده است و باید به سمت نظام آماری ثبتی مبنا برویم.

مهر: گمرک ایران اعلام کرد: از تاریخ ۲۴ خردادماه سال جاری، ثبت منشأ ارز الزامی است. گمرک جمهوری اسلامی ایران با مشارکت با بانک مرکزی نسبت به راه‌اندازی صفحه منشأ ارز اقدام کرده و لذا کلیه صاحبان کالا ملزم به ثبت اطلاعات منشأ ارز هستند.

ایسنا: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با اشاره به بحران سقوط هواپیمای مالزیایی در اواکراین و ناامنی فضای آن کشور،‌ ناامنی در فضای عراق و سوریه و محدود شدن استفاده هواپیمای قطری در هفته گذشته ترافیک هوایی ایران 17 درصد افزایش یافته است.

ایرنا: مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت مهندسی و توسعه نفت از ارائه طرح مطالعاتی شرکت‌های توتال فرانسه، اینپکس ژاپن و پتروناس مالزی برای توسعه میدان نفتی آزادگان خبر داد.

مهر: معاون وزیر جهاد با بیان اینکه تاکنون 2 /3 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده، گفت: تاکنون خرید کلزا بیش از ۶۵ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و ۹۰ درصد بهای کلزای خریداری‌شده پرداخت شده است.

ایسنا: معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی میزان بدهی خارجی ایران را کمتر از 10 میلیارد دلار ذکر کرد و گفت: ۱۷۰ میلیارد دلار مبادلات خارجی داریم.

فارس: گمرک ایران مقررات جدید واردات پوشاک را اعلام کرد که بر اساس آن، واردات پوشاک به صورت فردی ممنوع بوده و برای این کار تنها شرکت‌های ثبت‌شده و نمایندگی‌های مجاز می‌توانند اقدام کنند.

مهر: معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد خروج پیاز زعفران از کشور ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها