شناسه خبر : 21938 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: وزیر نفت اظهار کرد: روزنامه کیهان گفت در بنزین خودکفا شدیم که خودش هم باید جواب بدهد. بروید و از آقای شریعتمداری بپرسید که چرا ادعای خلاف کرده است.

ایرنا: معاون اشتغال وزیر کار از آغاز اجرای طرح کارانه اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در تیر‌ماه امسال خبر داد.

شانا: بر اساس آخرین آمار، میانگین مصرف بنزین از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون ۷۸ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵، هفت درصد رشد داشته است.

مهر: بانک مرکزی اعلام کرد موسسه اعتباری «حافظ» که مدتی است فعالیت خود را در بازار غیرمتشکل پولی آغاز کرده، دارای هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت در بازار پول نبوده و هیچ تعهدی از سوی این بانک برای سپرده‌گذاران آن وجود نخواهد داشت.

ایلنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که با توجه به عضوگیری داعش از شبکه‌های اجتماعی، کشورهای اروپایی امنیت را در اولویت قرار داده و شرایط جدیدی برای صدور ویزا مبنی بر دادن اطلاعات شبکه‌های اجتماعی وضع کرده‌اند.

مهر: معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: این سازمان راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات، روسا و مدیران قوای سه‌گانه کشور را در دستور کار دارد‌.

ایسنا: معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی از خرید تضمینی حدود سه هزار میلیارد‌تومانی گندم خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت، خرید گندم در چهار استان از سوی صنف و صنعت از طریق بورس انجام می‌شود که البته هنوز ابلاغ نشده است.

فارس: وزیر دادگستری در حکمی، امیری‌اصفهانی را به سمت ریاست سازمان تعزیرات حکومتی منصوب کرد.

ایلنا: رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی از معافیت‌های مالیاتی در صورت ارائه اظهارنامه تا پایان خرداد خبر داد.

ایسنا: رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: هم‌اکنون در پیش‌رونق مسکن قرار داریم و در صورت ورود به دوره رونق، قاعدتاً تورم بین ۱۰ تا ۱۲ درصد زاییده می‌شود که جهشی و سونامی‌گونه نیست؛ زیرا اصلاً نقدینگی در کشور وجود ندارد که به بخش مسکن برسد.

تسنیم: 10 نماینده در نامه‌ای به هیات‌رئیسه مجلس با اشاره به نقض قانون و اجرای ناقص آن از سوی بانک مرکزی در موضوع موسسات مالی غیرمجاز، خواستار آغاز تحقیق و تفحص از این بانک شدند.

تسنیم: سازمان امور مالیاتی در دستورالعملی عملکرد مالیات سال ۹۵ برخی مشاغل تا سقف ۱۵۶ میلیون تومان را طبق تبصره ماده ۱۰۰ مقطوع اعلام کرد.

 

دراین پرونده بخوانید ...