شناسه خبر : 21606 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به طرح برخی صحبت‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری در خصوص یارانه‌ها و ایجاد اشتغال گفت: پرداخت یارانه نمی‌تواند موجب اشتغال شود. تورم ۴۰‌درصدی در دولت پیشین سبب شد تا ۴۰ درصد قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند و مشکلات زیادی گریبانگیر کشور شود.

ایرنا: رئیس‌کل گمرک ایران با بیان اینکه تعرفه واردات خودرو برای سال جاری تغییری نمی‌کند، گفت: مصوبه تعرفه ۴۰ و ۵۵‌درصدی واردات خودرو در سال گذشته در سال جاری نیز به قوت خود باقی است.

ایسنا: رئیس خانه معدن ایران معتقد است برای رسیدن به اشتغال پایدار نمی‌توان معادن را نادیده گرفت اما در برنامه‌های کاندیداها تاکنون اسمی از معدن به میان نیامده است.

مهر: رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه آقای قالیباف می‌گویند فقط چهار درصد از منابع بانکی استفاده می‌کنند، گفت: در حال حاضر شهرداری تهران یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی است و بدهی حدود پنج تا شش هزار میلیارد تومان به بانک‌ها دارد. یعنی خود شهرداری هم جزو چهار درصد است؟

ایسنا: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور گفت: با اجرایی شدن برجام تیراژ تولید خودروهای داخلی به حدود دو برابر سال‌های قبل از برجام افزایش یافته است.

ایلنا: رئیس سازمان امور مالیاتی در واکنش به سخنان ابراهیم رئیسی گفت: اینکه شما گفته‌اید می‌توان درآمدهای مالیاتی را ۱۰۰ برابر افزایش داد اما اگر بخواهیم میزان فرار مالیاتی مورد اشاره شما را حذف کنیم باید طی یک سال هفت برابر کل تولید ناخالص داخلی مالیات وصول کنیم که با هیچ معادله اقتصادی و مالی قابل تفسیر نیست.

ایسنا: مقایسه واردات برنج در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۱۳۹۲ نشان می‌دهد که دولت در واردات برنج به ایران به میزان یک میلیارد و ۶۱۹ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی داشته است.

خبرآنلاین: بر اساس آمار واردات و صادرات ایران در نخستین ماه سال ۱۳۹۶، تراز تجارت خارجی ایران در این مدت مثبت بوده و در مجموع ۳۷۵ میلیون دلار ارزش صادرات غیرنفتی ایران بیش از مجموع ارزش واردات بوده است. 

شانا: وزیر نفت با اشاره به موضوع کرسنت تاکید کرد: ایران هیچ جریمه‌ای در کرسنت نشده است و هیچ چیزی قطعی نیست؛ خبری از اعداد نجومی و فوق نجومی که مطرح می‌شود، نیست.

ایسنا: رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان هفته جاری را زمان آغاز واگذاری وام‌های بانکی

 به کسبه پلاسکو دانسته و از دو برابر شدن رقم سود این وام‌ها خبر داد.

 

دراین پرونده بخوانید ...