شناسه خبر : 21556 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

مهر: نماینده فائو در ایران گفت: دسترسی به آب در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا طی ۴۰ سال گذشته ۶۵ درصد کاهش یافته و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۵۰، حدود ۵۰ درصد دیگر نیز کاهش یابد.

تسنیم: میزان قاچاق در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۱۳۹۲ حدود ۵۰ درصد تقلیل یافته و از ۲۵ میلیارد دلار در سال ۱۳۹۲ به حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیارد دلار در سال ۱۳۹۵ کاهش پیدا کرده است.

ایسنا: رئیس‌کل بانک مرکزی از انتقال حساب‌های دولتی به بانک مرکزی خبر داد.

ایرنا: وزیر راه‌و‌شهرسازی از دو طرح بزرگ لیزینگی دولت با عنوان لیزینگ راه‌آهن و هوایی خبر داد و گفت: اوراق مشارکت طرح‌های زودبازده برای تامین مالی نوسازی ناوگان هوایی به زودی وارد بازار می‌شود.

مهر: قائم مقام وزیر کشور گفت: دولت یازدهم امروز در حالی به رشد هشت درصد دست یافته که دولت قبل باید درباره رشد منفی 8 /6 درصد پاسخگو باشد نه دولت کنونی برای تراز مثبت اقتصادی.

مهر: عربستان سعودی به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده نفت خام جهان در حال از دست دادن سهم بازار خود و واگذاری آن به ایران و عراق است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تعطیلی کارخانه تراکتورسازی را تکذیب کرد.

فارس: بانک مرکزی اعلام کرد شاخص بهای تولیدکننده در ایران در 12 ماه منتهی به فروردین‌ماه ۱۳۹۶ نسبت به 12 ماه منتهی به فروردین‌ماه ۱۳۹۵ به میزان 4 /5 درصد افزایش یافته است.

ایسنا: صادرات نفت ایران به شرکت «اسار» هند که مشتری اصلی ایران در هندوستان محسوب می‌شود با افزایش دو‌برابری به حدود ۲۳۹ هزار بشکه در روز رسید.

تسنیم: مرکز آمار ایران نرخ تورم فروردین‌ماه را 9 /6 درصد اعلام کرد؛ نرخ تورم نقطه به نقطه نیز 4 /9 درصد بوده است. بانک مرکزی هفته قبل تورم فروردین‌ماه را 5 /9 درصد اعلام کرده بود.

مهر: مدیرعامل سرمایه‌گذاری نفت و گاز تامین گفت: فازهای ۲ و ۳ پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود، بیشتر تجهیزات مورد نیاز این فازها نیز خریداری و وارد کشور شده است.

ایلنا: معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی گفت: به قالیباف گفتیم برای بلندمرتبه‌سازی مجوز ندهید؛ گفت پول گرفته‌ایم نمی‌توانیم.

ایسنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به اختلاف زیاد قیمت تمام‌شده آب و آنچه از مردم اخذ می‌شود لازم است که روش‌های تعرفه‌ای جدیدی در حوزه آب به وجود آید، باید افرادی که الگوی مصرف آب را رعایت نمی‌کنند به قیمت تمام‌شده نزدیک‌تر شوند.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها