شناسه خبر : 21402 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایلنا: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی درباره برچسب‌هایی که جریان مخالف دولت به اقدام دولت برای نوسازی ناوگان هوایی کشور می‌زنند، گفت: گویا عده‌ای یادشان رفته در دوران تحریم با چمدان پول سوخت هواپیما در فرودگاه‌‌های اروپایی را جابه‌جا می‌کردیم.

فارس: معاون فنی و امور گمرکی گمرک اعلام کرد: واردات پوشاک به صورت فردی ممنوع است و برای انجام این کار تنها شرکت‌های ثبت‌شده و نمایندگی‌های مجاز می‌‌توانند اقدام کنند.

مهر: محمدرضا نعمت‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید در دولت بعدی نیز از شما در کابینه استفاده شود، اظهار کرد: ترجیح می‌دهم افراد جدید بیایند و ما در کنارشان باشیم.

شانا: وزیر نفت گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران‌ خوراک کافی برای تخصیص به واحدهای پتروشیمی ندارد. سال گذشته با تامین خوراک بیشتر توانستیم میزان تولیدات وزنی و صادراتی محصولات پتروشیمی را ۱۰ درصد افزایش دهیم. 

ایرنا: رئیس کل بانک مرکزی درباره تکلیف پول‌های بلوکه‌شده ایران در عمان گفت: هیچ منابع بلوکه‌شده‌ای در عمان نداریم و پول‌هایمان در آن کشور سپرده است.

ایلنا: رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران با بیان اینکه سال جاری مسکن وارد رونق می‌شود، گفت: سیاست‌های اشتباه دولت قبل قیمت مسکن را تا حدود 300 درصد افزایش داد.

ایسنا: مدیرعامل هواپیمایی ‌جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه عدم ورود بوئینگ ۷۷۷ به ایران به دلیل ناتوانی مالی هما نیست، موجود نبودن این هواپیما را دلیل اصلی این امر دانست و در عین حال خبر داد که ایران ایر تا سه هفته‌ دیگر چهار فروند از هواپیماهای ای‌تی‌آر سفارشی خود را تحویل می‌گیرد.

مهر: معاون مرکز آمار ایران از افزایش خانوارهای تک‌نفره به دلیل بالارفتن تعداد افراد مجرد در کشور خبر داد و گفت: طی ۳۰ سال آینده جمعیت سالمند ایران رو به افزایش بوده و به بحران تبدیل می‌شود.

خانه‌ملت: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارسال لایحه مالیات بر ارزش افزوده از سوی دولت به قوه مقننه خبر داد و گفت: در این لایحه مالیات بر ارزش افزوده از کل مصنوعات طلا و جواهر سه درصد تعیین شده است.

ایسنا: معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت با اشاره به امضای MOU با شرکت‌های بزرگ نفتی دنیا برای توسعه میادین نفتی ایران اظهار کرد: مذاکرات با این شرکت‌ها درحال نزدیک شدن به مرحله مذاکرات قراردادی است.

ایلنا: مدیر‌عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: تعطیلی ۴۸ درصد واحدهای صنعتی مربوط به دولت قبل و مابقی این رقم مربوط به سه دولت دیگر است. باید بدانیم که تعطیلی‌ها مربوط به همه دولت‌هاست و باید نگاه منصفانه‌ای در این رابطه داشته باشیم.

 

 

 

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها