شناسه خبر : 21304 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

خانه‌ملت: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به کاهش سهم تولید پراید در بین تولیدات این کارخانه، تاکید کرد تا زمانی که تقاضا برای خرید این خودرو وجود دارد، از رده خارج نخواهد شد. 

ایسنا: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از رهاسازی آب دو سد لتیان و امیرکبیر برای جلوگیری از سیلاب در تهران خبر داد.

مهر: با مصوبه هیات وزیران و تعیین ضریب حقوق کارکنان میزان حداقل حقوق حدود یک میلیون و ۳۵ هزار تومان تعیین شد.

خبرآنلاین: لوفت هانزا در حال مذاکره با ایران ایر برای همکاری در زمینه‌های کیترینگ، تعمیر و نگهداری است. مدیر این شرکت گفت:«‌لوفت هانزا در حال مذاکره برای ارائه کیترینگ، تعمیرات، نگهداری و آموزش خلبانی با ایران ایر در جهت ایجاد فرصت‌های جدید در زمینه کسب و کار کشورش است.» 

مهر: اصلاحیه دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر ارز‏‏، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی‌نام همراه مسافر برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد. بر اساس این دستورالعمل ورود ارز و اسناد بانکی به هر طریق از سوی هر مسافر از خارج از کشور تا سقف مبلغ ۱۰ ‌هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها نیاز به اظهار نداشته اما ورود رقمی بیش از این باید اعلام شود. 

مهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: شرکت توانیر یا وزارت نیرو هیچ بخشنامه‌ای دال بر بخشودگی قبض‌های بهمن‌ماه گذشته به شرکت توزیع نیروی برق خوزستان یا اهواز ابلاغ نکرده است.

تسنیم: رئیس مجمع واردات گفت: پنجره واحد حرکت خوبی است اما مساله این است که بسیاری از افرادی که منافعشان در گرو قاچاق و بحث امضاهای طلایی است، جلوی پیشرفت این حرکت را می‌گیرند.

فارس: رئیس خانه معدن گفت: نظام بانکی در حمایت از بخش معدن کم‌کاری کرده است‌. بنابراین بخش خصوصی پیشنهاد تاسیس یک بانک تخصصی در حوزه معدن را ارائه داده است.

خبرآنلاین: در پی درخواست جمعی از سپرده‌گذاران موسسه کاسپین از مجلس خبرگان رهبری، رئیس مجلس خبرگان در نامه‌ای به رئیس بانک مرکزی خواهان رسیدگی به مشکلات این سپرده‌گذاران شد. 

ایلنا: مشاور سازمان خصوصی‌سازی از ثبت ۵۰۰ هزار شماره حساب بانکی(شبا) برای دریافت سود سهام عدالت خبر داد و گفت: مردم تا شهریورماه فرصت دارند که شماره خود را اعلام کنند.

ایرنا: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از انتشار 5 /14 میلیارد دلار اوراق مالی اسلامی از زمان شروع انتشار ابزارهای مالی اسلامی خبر داد و گفت: 2 /2 میلیارد دلار اسناد خزانه اسلامی منتشر شد.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها