شناسه خبر : 35219 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایرنا: رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ایام حج فرمودند: حج، رزمایش قدرت در برابر مستکبرانی است که کانون فساد و ظلم و ضعیف‌کُشی و غارتگری‌اند و امروز جسم و جان امت اسلامی از ستمگری و خباثت آنان آزرده و خون‌آلود است.

خبرآنلاین: رئیس‌جمهوری در نشست با تولیدکنندگان صنایع فولاد و پتروشیمی گفت: دو سال و سه ماه است در شدیدترین شرایط تحریمی هستیم؛ آنها فکر می‌کردند پس از مدتی با آمریکایی‌ها تماس می‌گیریم همان‌طور که گفتند شماره تلفن دادیم، در این دو سال اخیر بیش از ۲۳‌بار از من تقاضای ملاقات برای مذاکره کرده‌اند. ما دنبال نمایش نیستیم دنبال حل مساله هستیم.

تسنیم: فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برخی از اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر واگذاری و انتقال اختیار تام جزایر ایران به چین گفت: هیچ زمانی و تحت هیچ شرایطی قرار نیست که جزیره کیش یا نقطه‌ای دیگر از خاک کشورمان در اختیار چین یا کشور دیگری قرار گیرد. موضوع واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها در ذیل سند همکاری 25ساله صحت ندارد.

ایلنا: احمد توکلی در نامه‌ای به مصطفی میرسلیم از وی خواست برای ادعای خود در مورد رشوه قالیباف به برخی نمایندگان مجلس، به دیده‌بان شفافیت و عدالت سند ارائه کند.

ایرنا: وزیر دفاع در مراسم رونمایی برج مراقبت پرواز سیار فرودگاهی تولید داخل، تحریم‌ها و ایجاد محدودیت‌ها توسط دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی را نقطه عطف آغاز پیشرفت‌های خیره‌کننده دفاعی عنوان کرد.

مهر: هیات‌رئیسه جدید شورای نگهبان در جلسه اخیر این شورا با رای‌گیری اعضای فقیه و حقوقدان، به مدت یک سال برگزیده شدند. بر این اساس، آیت‌الله احمد جنتی به عنوان دبیر در مقام خود ابقا و سیامک ره‌پیک و عباسعلی کدخدایی به ترتیب به عنوان قائم‌مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان انتخاب شدند.

تسنیم: حسین سلامی فرمانده‌ کل سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم(ص)14 سپاه در منطقه عمومی خلیج‌فارس و تنگه هرمز، اظهار داشت: سیاست‌های ما برای صیانت از منافع حیاتی ملت عزیز ایران دفاعی است، به این مفهوم که ما از ابتدا به هیچ کشوری تهاجم نخواهیم کرد، اما در تاکتیک و عملیات کاملاً تهاجمی هستیم.

خبرآنلاین: چند هفته پیش خبری در بعضی از رسانه‌ها منتشر شد که محمود احمدی‌نژاد، به محمد بن‌سلمان نامه نوشته است. اکنون متن نامه احمدی‌نژاد به ولیعهد عربستان که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، منتشر شده که با عبارت عالیجناب آغاز شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها