شناسه خبر : 32566 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

فارس: محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی-اجتماعی بقیه‌الله، گفت: هرچند لانه جاسوسی اکنون وجود ندارد، ولی جاسوس‌ها و عوامل خودفروخته و لیبرال‌ها وجود دارند و تسخیر اینها و بیرون راندنشان از حاکمیت، وظیفه دانشجویان انقلابی به صورت آتش به اختیار است.

ایرنا: سخنگوی رئیس‌جمهوری روسیه در واکنش به گام چهارم ایران برای کاهش تعهدات خود گفت: ما موضع ایرانی‌ها و فشار تحریم‌ها بر آنان را درک می‌کنیم اما همزمان نگران حفظ توافق هسته‌ای موسوم به برجام هستیم.

ایسنا:‌ حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، اعلام کرد که دولت با طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها مخالفت کرده است. این طرح آثار مالی منفی بسیار زیادی بر کشور دارد و منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی می‌شود.

ایسنا: احمد امیرآبادی‌فراهانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس، از استقرار سامانه ثبت اموال و دارایی مسوولان در مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان باید طبق قانون، اموال و دارایی خود، همسر و فرزندان خود را اعلام کنند.

ایرنا: مراسم رونمایی از طراحی جدید دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی سابق آمریکا با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد. در طرح‌هایی جدید سه موضوع «افول آمریکا و غرب»، «جنایات آمریکا در جهان» و «جنایت آمریکا در ایران» مورد توجه قرار گرفته است.

ایسنا: حیدر العبادی، نخست‌وزیر پیشین عراق، در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: به عنوان یک ملی‌گرا مخالف هرگونه دخالت در امور کشور هستم، چه از جانب ایران باشد، چه عربستان سعودی یا آمریکا. ایران همسایه ماست. ما با یکدیگر منافع مشترک داریم اما این یک چیز است و مداخله چیزی دیگر. ما خواهان دشمنی با ایران نیستیم.

باشگاه خبرنگاران: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور، با تشکر از دولت و ملت عراق برای برگزاری اربعین حسینی تاکید کرد: ایران به هیچ عنوان در امنیت عراق دخالت نکرد، چرا که امنیت عراق در اوج بود. نه عراقی‌ها از ما خواستند که کمک به آنها کنیم و نه ما در امنیت و مسائل عراق دخالت کردیم.

مهر: وزیر دفاع در نشست با اعضای فراکسیون ولایی مجلس گفت: وزارت دفاع برای رفع تمام نیازهای صنعت خودروسازی داخلی آمادگی دارد. در صنعت دفاعی آمادگی داریم در مقابله با تحریم‌های شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز خارجی، تمام نیازهای صنعت خودروسازی داخلی را مرتفع کنیم. در این بین هرگز رقیبی برای بخش خصوصی و مانع فعالیت‌های آنها نخواهیم شد.

ایسنا: محسن پیرهادی (چهره نزدیک به قالیباف) به عنوان سخنگوی شورای ائتلاف جریان‌های ارزشی انتخاب شد. از این پس مواضع و اخبار مربوط به فعالیت‌های شورای ائتلاف از سوی سخنگو اعلام می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها