شناسه خبر : 30620 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

فرصت تحریم

رهبر انقلاب اسلامی: دشمنی و توطئه آمریکا در قضیه نفت بی‌پاسخ نخواهد ماند

فرصت تحریم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف گفتند: دشمن برای به زانو در آوردن ملت ایران بر فشار اقتصادی متمرکز شده است اما بداند این ملت هیچ‌گاه به زانو در نمی‌آید و ضمن استفاده از فرصت تحریم برای رشد و شکوفایی، دشمنی‌های آمریکا را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: ملت‌ها هیچ‌گاه راضی نخواهند شد تا تحت تاثیر و نفوذ تصمیمات دشمنان خود قرار گیرند. ایشان با اشاره به ادعاهای مقامات آمریکایی و صهیونیستی افزودند: آنها می‌گویند دشمن نظام جمهوری اسلامی هستیم و با ملت ایران دشمنی نداریم اما دشمنی با جمهوری اسلامی، دشمنی با ملت ایران است زیرا جمهوری اسلامی به کمک و مدد مردم برپاست و اگر کمک مردم نبود، جمهوری اسلامی نبود. رهبر انقلاب اسلامی گفتند: تحریم‌ها اگرچه در برخی موارد زمینه‌ساز بروز مشکلات می‌شوند اما اگر با آنها مقابله صحیح و منطقی شود، به نفع کشور خواهد بود زیرا تحریم‌ها موجب تکیه بر توان، ظرفیت و ابتکارهای داخلی خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی درباره تلاش آمریکا برای مسدود کردن راه‌های صادرات نفت ایران افزودند: ملت فعال و مسوولان هوشیار ایران نشان داده‌اند اگر همت کنند همه بن‌بست‌ها را می‌شکنند و قطعاً این تلاش آمریکایی‌ها هم به جایی نمی‌رسد و جمهوری اسلامی هر مقدار لازم داشته باشد و اراده کند، نفت صادر خواهد کرد. ایشان با یادآوری یک نکته مهم خطاب به دشمنان ملت ایران تاکید کردند: بدانید دشمنی‌های شما بی‌پاسخ نخواهد ماند و ملت ایران، ملتی نیست که علیه او کار و توطئه کنند و او بنشیند و تماشا کند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای دیگر در زمینه تشدید فشارهای نفتی آمریکا گفتند: کاهش وابستگی به فروش نفت را قدر و نوعی فرصت می‌دانیم و از آن برای تکیه بیشتر بر توانایی‌های داخلی استفاده می‌کنیم. رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: باید فرهنگ کار و تولید و تلاش را ترویج دهیم و روحیه انتظار برای ثروت بادآورده را از بین ببریم و روش‌هایی شبیه بخت‌آزمایی را ترویج نکنیم که دستگاه‌های مختلف از جمله صدا و سیما باید متوجه این معنا باشند.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها