شناسه خبر : 29063 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

خبرآنلاین: غلامرضا مصباحی‌مقدم ادعای کریمی‌قدوسی درباره ایراد هیات عالی نظارت به CFT و ارسال نامه به مجلس را رد کرد و گفت: درباره CFT گزارشی به مجلس داده نشده است چون هنوز بررسی این مصوبه در این هیات کامل نشده است.

ایسنا: سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی، رئیس فراکسیون فضای مجازی مجلس از تشکیل این فراکسیون با ۷۱ عضو خبر داد و گفت: این فراکسیون نقش رابط بین قرارگاه‌های فعال در عرصه فضای مجازی و نمایندگان مجلس را ایفا خواهد کرد.

فارس: رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های اینترنت در دست آمریکایی‌هاست عنوان کرد:‌ آمریکایی‌ها ابزار و امکان قطع اینترنت ایران را در اختیار دارند اما با توجه به اینکه تهدیدات آنان علیه کشورمان از طریق زیرساخت‌های ارتباطی شکل می‌گیرد احتمال اتخاذ این استراتژی کم است.

ایران: جوادکریمی‌قدوسی در توئیتی نوشت: در روزهای اخیر بعضی از اعضای کابینه دولت به قم سفر کرده و در دیدار با برخی از مراجع تقلید، ضمن خلاصه کردن راه‌حل مشکلات کشور از طریق رایزنی‌های سیاسی، از ایشان می‌خواهند در تماس تلفنی با رهبر انقلاب، حضرت آقا را نسبت به صادر کردن فرمان مذاکره با آمریکای جنایتکار ترغیب کنند.

ایرنا: حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور در توئیتی نوشت: گویا برخی تمایل دارند مجمع تشخیص مصلحت نظام را -در غیاب رئیسش- در جایگاه مجلس سنا قرار دهند. عجله نکنید! این ابتکار را بگذارید برای اصلاحیه قانون اساسی.

جماران: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا گفت: متاسفم که بعضی از دوستان رسانه‌ای ما حرف‌های دلواپسانه برخی افراد و احزاب سیاسی را می‌زنند و دنبال این هستند چهره جمهوری اسلامی را همان‌طوری نشان دهند که ترامپ و نخست‌وزیر اسرائیل می‌خواهند.

تسنیم: مهدی سنائی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در مصاحبه اختصاصی با روزنامه «ایزوستیا» تاکید کرد که ایران این حق را برای خود قائل است تا از توافق‌نامه هسته‌ای خارج شود، اگر اجرای آن به نفع منافع جمهوری اسلامی نباشد.

ایلنا: دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد: مهریه را نمی‌شود کم کرد اما بحث تعدیل مهریه وجود دارد. الان زوج‌های جوان بیشتر سمت شروط ضمن عقد می‌روند این شروط جایگزین مهریه‌های نجومی می‌شود.

ایرنا: وزیر امور خارجه ترکیه گفت: ما خواسته‌های ضروری خود را برای مستثنی شدن از تحریم‌های ایران به آمریکا منتقل کردیم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها